loading
در حال بررسی درخواست شما
مدعیان قهرمانی از آلمان و اسپانیا هستند
مدعیان قهرمانی از آلمان و اسپانیا هستند

مدعیان قهرمانی از آلمان و اسپانیا هستند

 
ونگر برای بازی تیمش مقابل دورتموند به آلمان سفر کرده و این سومین باریست که در چهار سال اخیر آرسنال با دورتموند همگروه میشود. او سه بازیکن آلمانی در ترکیب خود دارد و در این باره میگوید:
 
" فکر نمیکنم این که ما سه بازیکن آلمانی داریم مزیتی در این بازی برای ما داشته باشد چرا که در هر صورت ما دورتموند را میشناسیم. ما هر سال با آنها بازی میکنیم."
 
"مدعیان اصلی بردن لیگ قهرمانان هنوز تیمهای اسپانیایی و آلمانی هستند. به تعداد دفعاتی که بایرن مونیخ در فینال حضور داشته نگاه کنید. دلیلی مشخصی برای اینکه آنها نباید آنجا باشند وجود ندارد. دورتموند نیز به طور منظم حضور دارد و همینطور در اسپانیا نیز دو باشگاه بزرگ بارسلونا و رئال مادرید را دارید که مجددا مدعی خواهند بود."
 
" ما یک بازی فیزیکی مقابل منسیتی داشته ایم بناببرین برایمان دشوار خواهد بود. اما به خوبی ریکاوری کرده ایم و گاهی اوقات شما در بازی دوم میتوانید حتی قدرتمندتر نیز ظاهر شوید."
 
دورتموند که در سال 2011 نیز با آرسنال همگروه بود، سال گذشته مقابل این تیم با یک گل در خانه شکست خورد اگرچه در لندن موفق به شکست دادن آنها با نتیجه 2-1 شد.
 
یورگن کلوپ مربی انها میگوید:
 
" آنهایی که سال گذشته آرسنال را در اینجا دیده اند به خوبی میدانند که آنها حتی میتوانند بازی دفاعی را به خوبی انجام دهند و خیلی سریع در جریان مسابقه بازی خود را عوض کنند."
 
" بنابرین ما باید بازی را بر طبق طبیعیترین خصوصتیمان انجام دهیم و  تاکتیکهایی را به کار بگیریم که آنها ناتوان نگه داریم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۲۵
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : skysports.com
بازدید: ۶۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰