loading
در حال بررسی درخواست شما
مرتساکر: باید مانند شالکه رفتار کنیم
مرتساکر: باید مانند شالکه رفتار کنیم

مرتساکر: باید مانند شالکه رفتار کنیم

مرتساکر برای بازی برگشت با شالکه به وطنش باز می گردد. شالکه با پیروزی در لندن آرسنال را در معرض چالشی جدی برای صعود به دور بعد قرار داده است.

شالکه با برد در لندن صدر جدول را از آرسنال گرفت و مرتساکر از این موضوع خشنود نیست. او می گوید می داند برای بازگرداندن جدول به وضعیت قبلی چه باید بکنند.

"باید مثل خودشان رفتار کنیم. در دفاع خیلی خوب باشیم، روی بازیمان تمرکز کنیم و وقتی توپ را گرفتیم با سرعت و اعتماد به نفس بازی کنیم. بازی میتواند اینگونه باشد. در برابر شالکه نیاز داریم این گونه بازی کنیم"

"در موقعیتی قرار داریم که در رتبه ی اول گروه نیستیم پس باید کاری بکنیم. این یکی از مهمترین بازی های این فصل لیگ قهرمانان است. باید روی آن تمرکز کنیم زیرا شالکه رقیب مستقیم ما برای رفتن به مرحله ی بعد است"

"شالکه تیم بزرگی است. آنها کارآمد بودند، منظم در دفاع و با حوصله در بازی سازی. در ابتدا کمی ترسیده بودند اما ما اجازه دادیم کارشان را پیش ببرند. کاری کردیم که باعث شود نسبت به موقعیتشان در جدول احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند"

"فکر می کنم تقصیر ما است که آنها توانستند کارشان را انجام دهند. ما مرتکب اشتباهاتی شدیم و سپس آنها پیش خود گفتند: بسیار خوب پس می توانیم در اینجا چیزی بدست آوریم. و ما هم در بازی خودمان با فقدان اعتماد به نفس رو به رو شدیم. شالکه برای برد کار راحتی داشت. طبیعتا باید اعتماد به نفس و بازی خودمان را ارائه کنیم و باید بهتر باشیم[نسبت به عملکردمان در استادیوم امارات]"

برد شالکه در لندن نشان دهنده ی قدرت بوندس لیگا است. بایرن، بازنده فینال فصل قبل نیز این فصل در گروه خود موقعیت مناسبی دارد. دورتموند نیز در گروه مرگ در برابر رئال و من سیتی عملکرد خوبی داشته است. مرتساکر نیز قبول دارد که اکنون زمان غرش فوتبال آلمان است.

"فکر می کنم بوندس لیگا می تاوند در لیگ قهرمانان چهار سهمیه داشته باشد. آنها این فصل سه نماینده دارند زیرا مونشن گلادباخ در دور انتخابی به دینامو کیف باخت"

"اکنون بوندس لیگا از لیگ ایتالیا پیش افتاده و این را در لیگ قهرمانان هم نشان داده است. دورتموند رئال را شکست داد و شالکه ما را، بنابراین به نظر می رسد آینده ی روشنی پیش روی انها است"

"می توان این را در دورتموند فصل قبل هم دید که بازی فوق العاده سطح بالا پر قدرت و فیزیکی ای را به نمایش گذاشت. شکست دادن تیم های آلمانی سخت است زیرا 90 دقیقه فوتبال بازی می کنند. طبیعتا انتظار دارید مانند کویینز پارک از دقیقه 60 به بعد آنها ضعیف و ضعیف تر شوند اما به ویژه تیم های قوی تر 90 دقیقه کامل قدرتمند ظاهر می شوند"

"سخت است توپ را از خطوط آنها رد کنید زیرا همیشه در جلو و عقب توپ حاضر هستند. به این خاطر است که تیم های آلمانی تا این حد خوب هستند"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۹۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰