loading
در حال بررسی درخواست شما
مشروح صحبت های تیری آنری در اسکای اسپورتس
مشروح صحبت های تیری آنری در اسکای اسپورتس

مشروح صحبت های تیری آنری در اسکای اسپورتس


نظر آنری در مورد شکست مقابل ناپولی...


در نیمه ی دوم نگران این موضوع بودم ، اما مهم این است که آرسنال به سلامت از این مرحله عبور کرد. تنها مشغولیت ذهنی من این است که آن ها چگونه می خواهند مقابل سیتی بازی کنند ، به خصوص که در دو دیدار آخر خود و در سی دقیقه ی پایانی مقابل ناپولی فقط دفاع کردند. بازی مقابل منچستر سیتی در اوایل روز شنبه است و آرسنال فرصت کافی برای ریکاوری ندارد ، در حالی که سیتی به پنج یا شش بازیکن خود در دیدار برابر بایرن مونیخ استراحت داده بود.

نظر آنری در مورد قرعه ی احتمالی در مر حله ی حذفی...


سالی که به فینال رسیدیم را به خاطر می آورم. همه می خندیدند وقتی که به رئال مادرید خوردیم. صحبت مقام های رسمی آن ها را به یاد دارم که گفتند خوشحالیم که قرار است با آرسنال روبرو شویم. اما ما آن ها را شکست دادیم. بعد به مصاف یوونتوس رفتیم ، باز هم همه گفتند که این یک بازی آسان برای آن ها خواهد بود ، اما از سد آن ها هم گذشتیم. بالاخره در یک مرحله شما باید تیم های قوی را شکست بدهید. شما نمی خواهید در این مرحله از مسابقات با آن ها روبرو شوید اما چاره ای نیست و مسیر اینگونه خواهد بود.

نظر آنری در مورد مسوت اوزیل...


دوست داشتم در کنار او بازی کنم. او رابرت پیرس را به نوعی برایم تداعی می کند. گروهی از بازیکن ها که وقتی توپ را در اختیارشان قرار می دهید آن را به شما بر می گردانند. اگر به چپ بروید به شما پاس می دهد و اگر به راست بروید آن را پخش می کند. او می تواند بازیکن های سریع را پیدا کند ، مهاجمین هدف را یا هر طوری که شما دوست داشته باشید. او در لحظه بازی می کند و از زمان سنجی مناسبی برخوردار است. طوری بازی می کند که انگار در باغ خانه ی شان است و کسی هم در اطراف او نیست. این شگفت انگیز است ، اما دقیقا بازیکنی است که شما دوست دارید داشته باشید. شما نیاز دارید که روی توپ مسلط باشید و فکر می کنم او این ویژگی را برای باشگاه آرسنال به ارمغان آورده است.

نظر آنری در مورد آرون رمزی...

همه می دانند که او با استعداد است و آرسن از همه بهتر این موضوع را می داند. برخی در مورد ادامه ی همکاری با او تردید داشتند. او واقعا مرا شگفت زده نکرد است. من همیشه منتظر می مانم تا ببینم چه کاری از افراد بر می آید ، بعد از آن می توانم در موردشان نظر بدهم و چیزی بیشتر از این برای من وجود نخواهد داشت. همیشه در مورد کارهایی که یک نفر می تواند انجام بدهد گمانه زنی می کنیم ، اما شما چه کاری انجام می دهید. او کارهای فوق العاده ای انجام داده است و امیدوارم حتی بیشتر از این هم برایمان مفید واقع شود.

نظر آنری در مورد الیویه ژیرو...


به عنوان یک مهاجم باید از مرز کشنده بودن عبور کنید. اکنون می شود این را از چشمان او دریافت کرد. وقتی به اینجا آمد در حال و هوای محک زدن شرایط بازی در انگلستان بود ، اما اکنون طوری شده که دوست ندارد حتی یک بازی را از دست بدهد. او دوست دارد که تیمش را برنده کند و دائما گلزنی نماید. او می خواهد این نفر خاص باشد و چیزی که برای تبدیل شدن به آن نیاز دارد همین است. داشتن چنین نگرشی.

نظر آنری در مورد لیونل مسی...


او می خواهد در هر دیداری به میدان برود. در هر بازی ، جام حذفی ، دور اول و دوم ، تمرینات ، خلاصه می خواهد همه را شکست بدهد. شما چه می دانید؟ مثلا یکی از این موارد در تمرین بود که روی او خطا شد اما گفت نه خطا نیست ، متوجه منظورم می شوید؟ مورد دیگر اینکه وقتی گل می زند به سرعت به دنبال توپ می رود و آن را به مرکز زمین باز می گرداند ، دوباره که بازی را شروع می کنید ، فرقی نمی کند کجا هستید ، باز هم توپ را از شما می گیرد و در کمال آرامش گلزنی می کند. شما بازی را در نهایت می بازید ، چیزی که من هرگز قبلا ندیده ام.

نظر آنری در مورد کریستیانو رونالدو...


همیشه در مورد او و دیدگاهی که دارد و خلاصه همه چیزش بحث هایی بوده است ، اما گاهی اوقات باید این صحبت ها را تمام کرد و به آن چه که انجام می دهد نگاه کرد. ساکت شدن و فقط تماشا کردن. کاری که او انجام داده دیوانه کننده است. یک روز لوئیز ساها به من گفت او برای مدت زمان طولانی بهترین بازیکن جهان خواهد بود ، من هم گفتم خیلی خوب ببینیم و تعریف کنیم ، چون دقیقا نمی دانستم. لوئیز گفت راهی که او طی می کند باورنکردنی است و به واقع شایسته ی تقدیر است.

نظر آنری در مورد منچستر یونایتد...


اکنون می توانم بگویم که وقتی به مصاف یونایتد می رفتیم ، می دانستیم که آن ها قدرتمند خواهند بود. اما اکنون تیم هایی را می بینیم که به اولدترافورد می روند و اصلا نمی ترسند. آن ها بازی می کنند ، خیلی از تیم ها به نیمه ی زمین یونایتد نمی رسیدند. اما تیم هایی که امروز می بینیم همگی راحت هستند و پاسکاری خودشان را انجام می دهند. آن ها نیاز دارند فاکتور ترسی که داشتند را دوباره ایجاد کنند ، بعد از آن وضعیتشان بهتر می شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۲۱
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۹۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰