loading
در حال بررسی درخواست شما
مغرور ترین بازیکن؟ الیویه ژیرو!!!
مغرور ترین بازیکن؟ الیویه ژیرو!!!

مغرور ترین بازیکن؟ الیویه ژیرو!!!

متن سوال و جواب ها را در ادامه با هم خواهیم خواند.


چه احساسی نسبت بازی در مرکز دفاع داری باکاری؟

باکاری سانیا: همان طور که قبلا هم گفته ام بسیار خوشحالم که در آرسنال در این پست بازی کنم. به خاطر مصدومیت برخی بازیکنان من باید آن منطقه را پوشش می دادم اما در اینجا مدافعان مرکزی خیلی خوبی داریم. اگر مصدوم داشته باشیم من آنجا بازی خواهم کرد چون تنها چیزی که می خواهم کمک کردن به تیمم است.

باید فصل قبل از بازی کردن در آن پست در بازی با ساندرلند لذت برده باشی؟

باکاری: آن برایم متفاوت بود زیرا اولین بار بود در دفاع میانی بازی می کردم. من قبل از بازی خیلی با لورن کوشلنی صحبت کردم زیرا او آنجا بازی می کند و توصیه های زیادی برایم داشت. سعی کردم در زمین تا حد اماکن ارتباط برقرار کنم و کار خوب پیش رفت بنابراین من خیلی خوشحال بودم.

قبل از شروع فصل بازیکنان چقدر به فهرست بازی های تیم نگاه می کنند؟

جک ویلشر: بله ما این کار را می کنیم. آنچه که به چشم می آید بازی با تاتنهام (خارج از خانه و در خانه) است و سپس بازی های بزرگ مثل بازی با یونایتد و سیتی در منچستر. امیدوارم این فصل بتوانیم رکوردمان در برابر آنها را بهبود بدهیم. کریسمس هم بازه شلوغی است پس ما نگاه می کنیم که باید آن موقع با چه تیم هایی بازی کنیم. این فصلا اوضاع خیلی خوب است اولین بازی در خانه است که این خوب است امیدوارم شروع تند و تیزی در آغاز کار داشته باشیم و خودمان را به جایگاهی برسانیم و ببنیم در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد.

برای این که بتوانیم از پس تیم های بزرگ بر بیاییم لازم است چه کار کنیم؟

توماس ورمالن: گفتن اینکه چه کار باید بکنیم سخت است. ما کیفیت لازم برای بردن این تیم ها را داریم اما ما فقط باید مطمئن شویم در این بازی ها پیشرفت می کنیم. فصل قبل روند خیلی خوبی داشتیم و چهارم شدیم که ما را بسیار خوشحال کرد چون به هدف اصلی ما تبدیل شده بود. اما در آغاز فصل ما می خواهیم اهداف بزرگتری را در نظر بگیریم و بازیهایمان با تیم های بزرگ بسیار مهم هستند.

و ما هنوز باید برای رفتن به لیگ قهرمانان در مرحله انتخابی شرکت کنیم...

توماس: بله ما هنوز کار بزرگی داریم تا در این دو بازی انجام دهیم و این قطعا مد نظر ما هست.

پیروزی مقابل بایرن در فصل قبل تا چه حد بزرگ بود؟

کارل جنکینسون: برای من و تیم آن شب فوق العاده ای بود و برای ما یک نقطه عطف بود زیرا بعد از آن روندمان تغییر کرد. بایرن فصل گذشته توقف ناپذیر بود و ما به آنجا رفتیم و 2-0 بردیم. آنها گل های زیادی نخورده بودند و ما در خانه آنها دو گل زدیم و گل نخوردیم و این برای همه منجر تقویت اعتماد به نفس شد. ما آن شب فهمیدیم چه قابلیت هایی داریم و در ادامه فصل آن را به کار گرفتیم.

مغرور ترین بازیکن ترکیب چه کسی است؟

توماس: این یکی ساده است، باید الیویه ژیرو باشد!

اگر فوتبالیست نمی شدی به چه کار مشغول بودی؟

جک: خب، پدر من ساختمان ساز است و احتمالا من هم دنباله رو او می شدم فکر می کنم کارآموز می شدم!

غذای مورد علاقه ات چیست؟

کارل: چیزهای زیادی هستند، من خیلی می خورم! من غذای ایتالیایی را خیلی دوست دارم پس احتمالا باید بگویم جوجه میلانی! خیلی ساده است یک جوجه است با پودر سوخاری. من می توانم آن را بپزم؟ خیر!

فوتبالیست مورد علاقه ات کیست؟

جک: باید بگویم، به عنوان یک انگلیسی، دیوید بکام. وقتی من داشتم بزرگ می شدم او کاپیتان انگلیس بود و در چند بازی یک تنه تیم را پیروز کرد. او الگوی من بود پس از جام جهانی 1998 او دوران سختی داشت اما بازگشت و بازوبند را به دست آورد و برای همه به یک نمونه تبدیل شد. حتی هنوز هم همین طور است.

خاطره انگیز ترین بازی تو برای آرسنال؟

کارل: نمی خواهم بگویم بازی در مونیخ چون در باره ش صحبت کردیم. پس احتمالا خواهم گفت بازی با اسپرز در امارات (فصل 2011/12 اولین 5-2). فقط حدود 15 دقیقه بازی کردم و از مصدومیت برگشته بودم من تاثیر چندانی در نتیحه نداشتم اما خیلی خوب است بخشی از ترکیبی که آن نتیجه را گرفت باشید.

الهام بخش تو چه کسی است؟

جک: جدا از دیوید بکام، باید از فابرگاس نام ببرم او کمی شبیه من بود وقتی به تیم راه یافت جوان بود و جایگاهش را حفظ کرد. البته او رفت اما به هر حال الهام بخش بود.

چه کسی در تور آسیایی بیشتر تحت تاثیرت قرار داد؟

جک: فکر می کنم زلالم جوان. او فقط 16 ساله است اما وقتی فرصتی بدست می اورد از آن استفاده می کند. او چند پاس داد که من باید صادقانه بگویم اصلا نمی دانم چطور آنها را دید! به همین ترتیب سرژ نبری هم هست او چند فرصت داشت و دارد پیشرفت می کند بنابراین آینده اش خوب به نظر می رسد.

فکر می کنی آنها آماده هستند که به طور مرتب در ترکیب اصلی بازی کنند؟

جک: خیلی مطمئن نیستم. فکر نمی کنم تا وقتی افراد کمی در تیم اصلی بازی نکرده باشند بتوانید این را بگویید. خودم باید به صورت قرضی از تیم می رفتم تا آماده شوم این شبیه تمام کردن مدرسه است. آن دو جوان هستند قوی هستند و تحت نظر مربی بزرگی که به وارد کردن جوانان به تیم اصلی عادت کرده است. آنها از این نظر در فضای خوبی قرار دارند.

اگر می توانستید از ترکیب شکست ناپذیر بازیکنی را به ترکیب برگردانید او چه کسی بود؟ 

جک: مشخصا تیری آنری! زیرا او بهترین مهاجمی است که تا کنون در لیگ برتر بازی کرده است و یکی از بهترین مهاجمانی که تا کنون متولد شده اند. بنابراین جواب من اوست.

بهترین فضا و اتمسفری که در امارات تجربه کرده اید؟

جک: باید مربوط به بازی ای باشد که 2-1 بارسلونا را بردیم. و کمی نزدیک به آن فضا وقتی ما تاتنهام را 5-2 بردیم، هر دو بار! 

کارل: برای من بازی با لیدز که تیری آنری گل پیروزی را زد. باور نکردنی بود.

فکر می کنید کدام بازیکن جوان بهترین شانس را برای ورود به ترکیب اصلی دارد؟

کارل: خیلی از جوانان مرا تحت تاثیر قرار دادند اما صادقانه بگویم، زلالم. روی توپ خیلی مسلط است و هافبکی است که سخت توپ را از دست می دهد تعادل و پاهای خوبی دارد و دید او فوق العاده است. او هنوز جوان است و باید از نظر فیزیکی پیشرفت کند و کمی سریع تر و قوی تر شود. اما از نظر تکنیکی او قطعا توانایی بازی کردن در بالاترین سطح را دارد.

میکل پیش فصل چطور بود؟

میکل آرتتا: سرمان واقعا شلوغ بود. تور طولانی مدتی داشتیم و دیدن افراد مختلف که در همه جای دنیا آرسنال را حمایت می کنند خیلی خوب بود. شناختن فرهنگ های مختلف لذت بخش است.

وقتی به مقصد رسیدید دیدن صدها هوادار در فرودگاه شبیه چه چیزی بود؟

آرون رمزی: کاملا سورئال بود! فکر می کنم این استقبال از ستاره های راک بود! مردم خود را به طرف شما پرتاب می کنند. ما از آن لذت بردیم و امیدوارم با فعالیت هایمان در آنجا کمی از آن را جبران کرده باشیم.

پر کمی به ما درباره رقصیدنت بگو

پر مرتساکر: فکر می کنم در مهمانی هواداران ویتنامی اوقات خوبی داشتیم آنها از پی بردن به هر چیزی درباره ما هیجان زده می شدند. بنابراین کمی آواز خواندیم و رقصیدیم تا نشان دهیم آرسنال هستیم!

بیایید درباره مرد دونده حرف بزنیم، یکی از مشهور ترین داستان های تور، در اتوبوس چه طور داستان پایان گرفت؟

لوکاس پودولسکی: فکر می کنم مایل ها کنار اتوبوس دوید همه می خواستند او را داخل اتوبوس بیاورند و در نهایت این گونه شد ویدئوی شگفت انگیزی روی یو تیوب وجود دارد به نظرم سه میلیون بازدید داشته است! ایده خیلی خوبی بود.

پر! سرسخت ترین مهاجمی که برابرش بازی کردی چه کسی است؟

پر: همیشه سعی می کنم بهترین نمایشم را ارائه کنم اما وقتی فرناندو تورس به آلمان گل زد (فینال یورو 2008) او سخت ترین حریف من در آن لحظه بود. وقتی به تورس فکر می کنم او در آن زمان سخت ترین رقیب من بود آن روز او خیلی خوب بود. این فصل در این لحظه از هیچ کس ترسی ندارم.

آیا تور آسایی در روحیه تیم هم تاثیر گذار بود؟

پر: فکر می کنم می توانسید حس کنید در طول تور ما با هم چه رابطه خوبی داشتیم بیشتر از 16 روز آنجا بودیم کار های خنده دار و چیز های زیادی با هم انجام دادیم که برای روحیه تیم خوب بود آن را بلا برد. همان طور که گفتم ما قبلا هم این طوری بودیم و تور روابط ما را تقویت کرد.

آیا تیم اکنون به عنوان یک واحد اتحاد بیشتری دارد؟

میکل: اکنون مدت زیادی است که کنار هم هستیم. یکدیگر را خیلی خوب میشناسیم. فکر می کنم لحظات سختی با هم داشته ایم و به عنوان یک گروه به خوبی واکنش نشان داده ایم. ما به هم وابسته ایم و از هم مراقبت می کنیم و وقتی بعد از شرایط سخت با شرایط مطلوب رو به رو می شویم بسیار لذت بخش است فکر می کنم فضای خیلی خوبی در تیم داریم همه سخت تلاش می کنند و ما هم را دوست داریم امیدوارم بتوانیم این مسئله را درون زمین هم ببینیم زیرا در لحظات دشوار فصل به آن نیاز داریم.

دست انداختن و شوخی های زیادی در تیم بین بچه ها دیده می شود مخصوصا برای پولدی و تکیه کلامش این را هم توضیح می دهید؟

آرون: این از یک بازی شروع شد. من توپ را در اختیار داشتم و او در کناره زمین توپ می خواست و فریاد زد "آها" تا به او پاس بدهم من پاس ندادم زیرا نمی دانستم باید چکار کنم!

در شب گردی ها با مزه ترین بازیکن آرسنال کیست؟

آرون: خب ما شب ها بیرون نمی رویم و به نوشیدن مشغول نمی شویم. این دو تا آلمانی همیشه سعی می کنند موجب دست انداختن شوند! آنها همیشه در عوض کردن فضا پر سر و صدا هستند. آنها با همدیگر هم این کار را می کنند در موقعیت هایی مثل کریسمس و ...

لوکاس: اما در زمین ما خیلی جدی هستیم هسته بریتانیایی هم خیلی جالب هستند.

بیایید به بازی با نیوکاسل د آخر فصل قبل برگردیم احساستان در رختکن قبل از بازی چطور بود؟

میکل: در پایان فصل هفته های پر التهابی داشتیم. تنها چیزی که می توانستیم برایش بجنگیم جایگاه چهارم بود. همه چیز به بازی آخر ختم می شد و ما می دانستیم بازی سختی است. همه کاملا متمرکز بودیم زیرا می دانستیم برد و باخت چه معنایی دارد. همه تلاشمان را کردیم بازی را بردیم و به جایگاهی که می خواستیم رسیدیم.

بچه ها اگر می توانستید یک بازیکن را انتخاب کنید که با او همبازی شوید چه کسی را انتخاب می کردید؟

میکل: مسی

آرون: من این فرصت را داشته ام تا با او بازی کنم پس من بازیکن دیگری را انتخاب می کنم: جرج بست

پر: پودولسکی

لوکاس: مرتساکر

زلالم: مایکل لادروپ. او بازی را ساده تر می کرده و بازیکن فوق العاده ای بوده است.

میکل چطور موی تو همیشه مرتب است؟

میکل: نمی دانم ولی برای بقیه خیلی جالب است از هر سه پیامی که در توییتر دریافت می کنم یکی به موهایم مربوط است من از یک ژل ساده استفاده می کنم، همین! شاید هم کمی براق کننده

بقیه شما چی؟ آرون هیچ وقت درباره موهای میکل پرسیده ای؟

آرون: نه اما پشت سرش چند بار دراین مورد حرف زده ایم همه کمی به او حسودی می کنیم!

میکل: آرون هم که طبق معمول بی گناه است!

آرون چه کسی اولین بار تو را رمبو صدا زد؟

آرون: وقتی در کاردیف بازیکن جوانی بودم در زمین دچار مشکل شدم و خواستم که زمین را ترک کنم پس از آن مربی ام گفتم من آنجا مثل رمبو بوده ام این از همان موقع به من چسبیده است، در کاردیف و ولز! و از آن به بعد مرا رمبو صدا می کنند.

در بین بازیکنان ترکیب اصلی چه کسی بیش از همه در آینه نگاه می کند؟

لوکاس: ژیرو او حدودا 10 تا 15 دقیقه آنجاست! در این زمینه با میکل رقابت دارد.

لوکاس مهم ترین گلی که برای آرسال زدی؟

لوکاس: در لیگ قهرمانان بود. اولین گلم برای باشگاه (به لیورپول) هم حس خوبی داشت.

پر نظرت درباره یارگیری منطقه ای چیست؟

پر: من در این روش احساس آزادی بیشتری دارم بهتر می توانم از فضا مراقبت کنم حریف مستقیمی ندارم که این نکته مفیدی است زیرا گاهی وقت ها آنها راه شما را سد می کنند و گاهی نمی توانید دنبالشان بروید. من یارگیری منطقه ای را بیشتر دوست دارم چون می توانم خودم را در شرایط خوبی برای سر زدن قرار بدهم فکر نمی کنم لازم باشد آن را تغییر بدهیم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۱۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۵۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰