loading
در حال بررسی درخواست شما
ناچو: کالوم شگفت انگیز است
ناچو: کالوم شگفت انگیز است

ناچو: کالوم شگفت انگیز است

 

کالوم چمبرز پس از نمایش های خوبش در چهار بازی نخست فصل به عنوان مدافع میانی، توسط هواداران به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست انتخاب شد.
 
این نمایش ها دعوت او به تیم ملی را در پی داشت که نخستین بازی ملی کالوم را رقم زد. ناچو میگوید متعجب نشده است.
 
"کالوم مرا شگفت زده کرده، زیرا قبلا زیاد بازی او را ندیده بودم و البته خیلی هم جوان است. جوری بازی میکند که انگار مدت زیادی است در لیگ برتر حضور دارد. او بازیکنی خوب و مهم برای ما در حال و آینده خواهد بود چون جوان است."
 
کالوم در ابتدای فصل جای خالی مرتساکر رو پر کرده بود که همراه سایر آلمانی ها سعی میکردند بعد از استراحت جام جهانی خودشان را به تیم برسانند. ناچو میگوید باید پس از آماده شدن همه بازیکنان در مورد آرسنال صحبت شود.
 
"فکر میکنم به زمان بیشتری نیاز داریم. در تابستان بازیکنان زیادی در جام جهانی بازی کردند و دیر به تیم ملحق شدند. همچنین چهار یا پنج بازیکن جدید داریم که به زمان نیاز دارند تا احساس بهتری داشته باشند و آماده تر شوند. فکر میکنم در هفته های آینده تیم بهتر بازی خواهد کرد.
 
"فکر میکنم آرسنال در نقل و انتقالات خوب کار کرد چون حالا بازیکنان جدیدی داریم که سطح بالایی دارند. من با اوسپینا، الکسیس و کالوم از عملکرد باشگاه راضی ام - همگی برای آنها آرزوی موفقیت داریم."
 
توپچی ها شش بازیکن اصلی تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند که گیبس هم بین آنهاست. این به مونرئال شانس بازی بیشتری میدهد.
 
"احساس خوبی دارم و خیلی خوشحالم چون خوب بازی میکنم. فقط میخواهم به این کار ادامه دهم.
 
"در این فصل بهتر بازی میکنم. نکته این است که در این فصل منظم بازی میکنم ولی فصل گذشته بازی چندانی به من نمیرسید و حال میخواهم در تک تک بازی ها باشم.
 
"سخت است که یک بازی در میدان باشید و برای چهار یا پنج بازی بعدی بروید روی نیمکت. وقتی منظم بازی میکنید احساس بهتری دارید، آماده ترید و تمرکز بهتری دارید. حالا بابت بازی کردم بسیار خوشحالم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۱۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰