loading
در حال بررسی درخواست شما
ناچو - بلرین بدون ترس بازی می کند
ناچو - بلرین بدون ترس بازی می کند

ناچو - بلرین بدون ترس بازی می کند

این بازیکن 20 ساله نامزد بهترین بازیکن جوان اروپا شد،درست دو هفته پس از این موضوع بعنوان بازیکن جوان کاتالان برگزیده شد،این پیشرفت نشان دهنده عملکرد خوب او در 12 ماه گذشته است.

ناچو مونرئال در چهار جمله بالا از ویژگی های برجسته بلرین گفت و دفاع تیم ملی زیر 21 ساله اسپانیایی را خیلی ستایش کرد.

مونرئال بازیکن آرسنال گفت" این شگفتی فقط برای بازی خوب او نیست." او بازیکن جوانی است، فقط 20 سال سن دارد، اما شبیه یک بازیکن 30 ساله بازی می کند.او خیلی پخته است و با اعتماد بنفس زیادی بازی می کند.

" او به خودش اعتماد دارد و این برای ما خیلی خوب است.از وقتی او شروع به بازی کرده است سطح تیم در حال بهبود یافتن است ، بنابراین ما به او خیلی افتخار می کنیم.

" وقتی من هم سن او بودم، من در شروع بازی می ترسیدم ، اما او اصلا نمی ترسد.این یک راز برای اوست که او ناشی از داشتن اعتماد بنفس بالاست.

" او می داند چه کاری باید انجام دهد،او به زمین می رود و آن را انجام می دهد.به نظر می رسد این کار آسان است ولی آسان نیست.او فقط 20 سال دارد،راه طولانی برای رفتن دارد، او به بازی های بیش تری نیاز دارد اما وقتی مشاهده می کنیم می بینیم هر آنچه او انجام داده عالی است.او فقط به ادامه دادن این مسیر نیاز دارد.

" من 100 درصد مطمئنم که او برای تیم ملی اسپانیا بازی خواهد کرد.اما نمی دانم زمان آن چه وقتی است.هم اکنون دو دفاع راست خوانفران و دنی کارواخال دارد.هکتور هنوز برای تیم زیر 21 سال بازی می کند ، اما اگر او به تیم ملی اسپانیا منتقل شود من مطمئنم 100 درصد بازی خواهد کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۲۹
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰