loading
در حال بررسی درخواست شما
هانری هنوز هم می تواند
هانری هنوز هم می تواند

هانری هنوز هم می تواند


بازیکن 34 ساله و افسانه ای توپچی ها دو ماه به صورت قرضی برای آرسنال بازی خواهد کرد و حالا ونگر در مورد توانایی های فنی وی می گوید:

"برای اولین بار او را وقتی 17 ساله بود دیدم، او را در 22 سالگی به اینجا آوردم و همه کارهایی که او می تواند انجام دهد را می دانم، او یک بازیکن فوق باهوش است و توانایی های خاصی دارد. در کار ما شما باید بدن آماده ای داشته باشید تا بتوانید چیزی که در سر دارید را عملی کنید، برای مدتی او از ناحیه آشیل مشکل داشت اما حالا دوباره آماده شده است.

من می دانستم که به یک راه حل کوتاه مدت نیاز داریم و می دانستم که او کیفیت و توانایی این را دارد که به ما کمک کند، شما نمی توانید در تمام دنیا بازیکنی با این کیفیت پیدا کنید که برای دو ماه در دسترس باشد."

ونگر می گوید حضور هانری در رختکن تیم می تواند برای بازیکنان جوان تیم بسیار موثر باشد، چه در داخل زمین و خارج از زمین.

"در جام جهانی آفریقای جنوبی این را دیدیم، وقتی او در آخرین بازی برای فرانسه به زمین آمد چیزی به تیم اضافه کرد که قبل از آن تیم از آن خصوصیات بی بهره بود.

او خصوصیات خاصی دارد، می داند باید کجا باشد، می داند چگونه بازیکن حریف را به دردسر بیندازد، شما هیچوقت این قابلیتها را از دست نمی دهید، این را خواهیم دید، نمی خواهم فشار زیادی به او وارد کنم، او می خواهد تا حد ممکن محتاط عمل کند و در مواقع نیاز به تیم کمک کند.

ما در شرایط خوبی هستیم، چیزی که ما می خواهیم این است که او با حضورش چیزی به تیم اضافه کند. در گذشته او سرعت و هوش بالایی داشت، حالا او باید بیشتر از فکرش استفاده کند، او همیشه هر دوی این خصوصیات را داشته است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰