loading
در حال بررسی درخواست شما
هیلوود: دستمزد نا معقول نمی دهیم
هیلوود: دستمزد نا معقول نمی دهیم

هیلوود: دستمزد نا معقول نمی دهیم


تئو ولکات در سال آخر قرارداد خودش قرار دارد و به نظر می رسد پیشنهاد قراردادی با دستمزد 75000 پوند در هفته را رد کرده است.

پیتر هیلوود رئیس باشگاه آرسنال در مصاحبه ای با دیلی استار در مورد وضعیت تئو گفت:

"ما یک ساختار دستمزد کلی داریم و در حال حاضر آمادگی این را نداریم که برای هیچ بازیکنی آن را تغییر دهیم. ما یک پیشنهاد دادیم و آن پیشنهاد به نظر او قابل قبول نبود، همین. به نظر ما آن یک پیشنهاد عاقلانه است.

" در حال حاضر با افراد او در حال مذاکره هستیم و امیدواریم قضیه حل و فصل شود، ولی از من نپرسید کی این اتفاق می افتد، چون من هم چیز خاصی نمی دانم.

" امیدوارم در نهایت او کوتاه بیاید و قرارداد را امضا کند، اگر اینگونه نشود یک افسوس خواهد بود ولی قضیه دستمزد فوتبالیست ها کاملاً از کنترل خارج شده و آنها اغلب مشاوران خوبی هم ندارند."

با توجه به شرایطی که ولکات و روند مذاکرات دارد به نظر می رسد توپچی ها نیم نگاهی به جانشینان احتمالی ولکات دارند و از ویلفرد زاها وینگر 19 ساله کریستال پالاس به عنوان اصلی ترین گزینه نام برده می شود.

زاها که سابقه بازی برای تیم ملی زیر 19 سال انگلستان را دارد حدود 12 میلیون پوند قیمت گذاری شده و گفته می شود پت رایس که هم اکنون به عنوان یکی از استعداد یاب های باشگاه فعالیت می کند هفته گذشته بازی او را در پیروزی 4-3 برابر برنلی تماشا کرده، زاها در آن بازی موفق به زدن دو گل شد.

به نظر می رسد استعداد یابهای آرسنال برای مدتی بازی او را زیر نظر گرفته اند و ممکن است در صورت عدم توافق با ولکات بر سر تمدید قرارداد ویلفرد زاها به آرسنال ملحق شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Star & Daily Mail
بازدید: ۱,۰۴۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰