loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن و تمجید از دو مهاجم تیم
ورمالن و تمجید از دو مهاجم تیم

ورمالن و تمجید از دو مهاجم تیم


ولکات و ژیرو با گلزنی برابر شالکه تعداد گلهای خود را به 4 و 8 رساندند، این در حالیست که این دو در بازی هفته گذشته مقابل ریدینگ نیز موفق به گلزنی شده بودند.

حالا توماس ورمالن کاپیتان آرسنال معتقد است فرم خوب این دو بازیکن می تواند تیم را در بازی فولام کمک کند.

" از اینکه می دیدم تئو و الیویه گلهای تیم را به ثمر رساندند خوشحال بودم.

" الیویه حالا جایگاه ثابتی در تیم پید کرده و توانسته فرم نسبتاً خوبی داشته باشد، در هر هفته دو یا سه بازی برای تیم انجام می دهد، این برای یک مهاجم خیلی خوب است و این موضوع که او در هر همه تورنمنت ها برای تیم گل زده در آینده به او کمک بزرگی می کند.

" همچنین در مورد تئو، همه می دانیم او چه چیزهایی می تواند به تیم اضافه کند، او بسیار سریع است و به خوبی در زمین باز می شود، نظم تیم حریف را به هم می زند و با فرارهای عمقی اش دفاع حریف را دچار مشکل می کند.

" این چیزی است که بعضی اوقات در بازی نیاز دارید، اینکه بتوانید توپ را در کناره های زمین به بازیکنان دونده بسپارید، تئو در این شرایط بازیکن خیلی خطرناکی است."

گلزنی این دو بازیکن در بازی روز شنبه مقابل شاگردان مارتین یول مهم خواهد بود، مارتین یول سابقه مربیگری در آژاکس را نیز دارد، توماس مورد این بازی می گوید:

" آنها در این فصل خیلی خوب کار کرده اند و بازی کردن با آنها اصلاً آسان نیست، در طول دوران بازی ام خیلی نشده که آنها را شکست دهیم.

" می دانیم که تیمهای مارتین یول همیشه خوب فوتبال بازی می کنند، او در آژاکس هم مربیگری کرده، البته او زمانی به آژاکس رفت که من تازه به آرسنال پیوسته بودم، چیز زیادی در مورد نحوه کار کردن او نمی دانم به جز اینکه او دوست دارد تیمش به زمین برود و فوتبال بازی کند.

" این مساله کمک می کند بازی جالبی را شاهد باشیم، ولی فرای همه این مسائل این بازی بزرگی برای ماست و کسب سه امتیاز بسیار مهم خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۲۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰