loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن : دلیلی ندارد اعتماد به نفسمان را از دست بدهیم
ورمالن : دلیلی ندارد اعتماد به نفسمان را از دست بدهیم

ورمالن : دلیلی ندارد اعتماد به نفسمان را از دست بدهیم


توپچی ها قبل از شکست یک شنبه شب رکورد پانزده بازی بدون شکست را در خارج از خانه از خود به جای گذاشته بودند.

ورمالن علیرغم نارضایتی از نتیجه معتقد است با وجود اختلاف دو امتیازی در صدر جدول دلیلی برای عملکرد شتابزده و ترسیدن نیست.

او به آرسنال گفت : " بازی را روی یک شروع مجدد واگذار کردیم و این کمی نا امید کننده است. هیچ کدام از دو تیم نتوانستند موقعیت های زیادی ایجاد کنند ، ما نیز زمانی که صاحب توپ بودیم خوب کار نکردیم و نتوانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم یا گل بزنیم "

" می خواستیم بازی را ببریم و برای همین به اولدترافورد رفته بودیم. ما قبل از بازی هشت امتیاز از یونایتد جلوتر بودیم و این شانس را داشتیم که این اختلاف را به یازده افزایش دهیم. این فرصتی بود که آن را از دست دادیم "

" اما هنوز هم صدرنشین هستیم و باید اعتماد به نفسی که ظرف هفته های گذشته به دست آورده ایم را حفظ کنیم. دلیل برای برخورد احساسی با مسائل وجود ندارد. ما هنوز هم اطمینان داریم که می توانیم پیروز شویم و راه درازی پیش رو داریم "

بعد از اعلام بیماری مرته ساکر ، مرد بلژیکی آرسنال فرصت حضور در این دیدار را پیدا کرد و از عملکرد خود راضی به نظر می رسد.

او افزود : " سخت نبود ، با آمادگی تمام به بازی می روم. همیشه از آمادگی ذهنی و جسمانی خودم اطمینان حاصل می کنم ، بنابراین کار سختی برایم نبود "

" می دانم که این اتفاق ممکن است در هر زمانی رخ بدهد ، پس همیشه آماده ام. هفته ها و ماه ها انتظار این موقعیت را می کشیدم و ناگهان این اتفاق افتاد "

" همیشه مثبت به قضایا نگاه می کنم. چیزی که می گویم ربطی به وضعیت من ندارد و به عملکرد تیم و جایگاهی که در آن حضور دارد ، مربوط می شود و واقعا خوشحالم که صدرنشین هستیم. شخصا هنوز هم اطمینان دارم که می توانم برای آرسنال بازی کنم و هر فرصتی که در اختیارم قرار بگیرد کارم را برای تیمم انجام می دهم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۲۱
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰