loading
در حال بررسی درخواست شما
ولبک - نمی توانم برای برگشت به تیم بیش از این انتظار بکشم
ولبک - نمی توانم برای برگشت به تیم بیش از این انتظار بکشم

ولبک - نمی توانم برای برگشت به تیم بیش از این انتظار بکشم

مهاجم انگلیسی که اولین فصل خود را مشتاقانه در شمال لندن سپری می کرد و در مرحله یک چهارم جام حذفی گل پیروزی بخش تیمش را مقابل منچستر یونایتد به ثمر ساند علاوه بر از دست دادن بازی فینال ، چند ماه از همراهی با تیم بازماند.
ولبک بعد از عمل جراحی زانو در سپتامبر سخت تلاش کرده دوران ریکاوری خود را پشت سر نماید و تا رسیدن به بهبودی کامل فاصله ای ندارد.
خیلی سخت است در حالی که هنوز در ورزشگاه باشید ولی بیابان را ببینید! و روزها همینجور تکرار می شود،ام من یکبار به عقب برگشتم و هر روز بیشتر امیدوارم به حالت طبیعی برگردم.
دنی ولبک
 
آهسته وپیوسته اما به مدتی طولانی ، بازیکن آرسنال اینچنین گفت
 
خیلی سخت است در حالی که هنوز در ورزشگاه باشید ولی بیابان را ببینید! و روزها همینجور تکرار می شود،ام من یکبار به عقب برگشتم و هر روز بیشتر امیدوارم به حالت طبیعی برگردم.این دوره ی سختی است ولی من به آینده می نگرم و به حالت طبیعی خود برمیگردم.
من می خواهم به گذشته برگردم،تندرستی خود را حفظ کنم و با تمرین مداوم تناسب اندام خود را حفظ کنم که این ها خیلی برایم مهم است.من می خواهم به میادین فوتبال برگردم و فوتبال بازی کنم.
من تلاش می کنم ماهیچه های خود را ریکاوری کنم که این امر سختی است ولی امر سخت تر که با آن دست و پنجه نرم می کنم و واقعا به دنبال آن هستم بازگشت به فوتبال است.
یک نکته مثبت برای ولبک این است که او قادر به دیدن بازی های تیم از اتاقش است که به او اجازه اظهار نظر در مورد بازی و هم بازی هایش می دهد.
او گفت من تحت تاثیر قرار گرفتم،من وقتی آماده بودم بصورت انفرادی با آنها تمرین می کردم و شما مشاهده می کردید که هر بازیکن با اشتیاق و با روشهای منحصر بفرد تمرین می کرد.
اما وقتی شما بازی را از دور تماشا می کنید می توانید بفهمید که برخی حرکات و پاس ها ، بازی کردن و گل زدن خیلی دشوار است،این خیلی هیجان برانگیز است

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۲۳
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰