loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: از نوسازی تا ستاره سازی!!
ونگر: از نوسازی تا ستاره سازی!!

ونگر: از نوسازی تا ستاره سازی!!


ونگر معتقد است نوسازی تیم رزرو و مجموعه ی جوانان به توسعه ی باشگاه در زمینه ی فوتبالیست ها در آینده کمک خواهد کرد.

آرسنال امسال برای نخستین بار در مسابقات "نسل جدید" (NextGen) حضور به عمل خواهد آورد. این مسابقات میان تیم های زیر 19 سال اروپایی برگزار خواهد شد تا بازیکنان جوان توانایی های خود را به نمایش بگذارند. توپچی های جوان چهارشنبه به مصاف مارسی خواهند رفت. آنها در گروه خود اتلتیک بیلبائو و المپیاکو را نیز پیش رو دارند.

همچنین، تغییر قابل توجهی که رخ داد، این بود که لیگ زیر 21 ساله ها جایگزین لیگ رزرو شد. آرسنال روز شنبه در ورزشگاه امارات میزبان بلک برن خواهد بود و ونگر اطمینان دارد فوتبال جوانان در مسیر درستی هدایت می شود.

" لیگ زیر 21 ساله ها جایگزین لیگ رزرو شد، که البته به نظر این تغییر قبلا رخ داده بود، چون شما عملا می توانستید از سه بازیکن 21 سال به بالا استفاده کنید. این چیزی بود که پیش تر رخ داده بود و فکر نمی کنم تغییر چندانی در این زمینه داشته باشیم.

امّا به هر حال ما با بازیکنان 17 و 18 ساله در لیگ زیر 21 ساله ها شرکت خواهیم کرد و شما می توانید شب هایی دیگر مثل شبی که آرسنال بولتون را 3 بر 1 مغلوب کرد شاهد باشید. با حضور بازیکنانی مثل گنبری و اولسن که 17 سال سن دارند. "

" رقابت خوبی برای آنان خواهد بود چون در امارات و در محیطی متفاوت دیده می شوند و این حائز اهمیّت است. در مجموع تغییر آن چنانی ایجاد نشده و تفاوت اندکی مشاهده می شود. ساختار ها بهتر و رقابت ها معقولانه تر شده اند. ما در مسابقات نسل جدید (NextGen) حضور خواهیم داشت که چیزی شبیه به لیگ قهرمانان باشگاه های اروپاست، امّا برای جوانان. که این در نوع خود بامزه است. "

" در مجموع معتقدم اتفاق مهیّجی خواهد بود، ما می خواهیم یک گروه از بازیکنان جوان و نخبه بسازیم که در این مسابقات شرکت کنند و برای آینده ی آرسنال زیر ذرّه بین قرار بگیرند و مقایسه شوند. فوتبال فردا به وسیله ی همین نسل ادامه خواهد داشت.. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۳
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰