loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: بولد کارش را خوب انجام می دهد
ونگر: بولد کارش را خوب انجام می دهد

ونگر: بولد کارش را خوب انجام می دهد


آرسنال در این فصل موفق شده در سه بازی دروازه خود را بسته نگه دارد و خیلی ها این امر را ناشی از تاثیر استیو بولد روی کارهای دفاعی تیم می دانند.

ونگر با این قضیه موافق است که استیو بولد با تمرکز و هوش خود در شروع کارش به عنوان دستیار اول خوب کار کرده ولی می گوید هنوز برای نتیجه گیری قطعی در مورد آمار دفاعی تیم زود است.

" او به خوبی کارش را انجام می دهد، به نظرم فعلاً زود است در مورد آمار دفاعی تیم صحبت کنیم چون فقط چهار بازی انجام داده ایم.

" فراموش نکنید که اساس تیم ما روی فلسفه هجومی است پس اگر در آینده گل دریافت کنیم این تقصیر استیو بولد نخواهد بود، این فقط یک اتفاق معمولی است که در فوتبال می بینیم."

با توجه به محرومیت ونگر از حضور روی نیمکت و حتی رختکن تیم در بازی فردا مقابل مونپولیه استیو بولد مسئولیت هدایت تیم را به عهده خواهد داشت.

یه جز استیو بولد نیل بانفیلد سرمربی تیم رزرو در سالهای گذشته نیز در این فصل به کادر فنی تیم اضافه شده و ونگر از اینکه یک دستیار دیگر نیز دارد راضی است.

" ما سعی کردیم برای نقاط مختلف زمین از متخصصان آن استفاده کنیم، مهاجمان، هافبکها و مدافعان، یک مربی دیگر نیاز داشتم تا هر قسمت را به یک نفر واگذار کنم.

" حالا سه دستیار دارم و می توانم روی همه گروه ها نظارت داشته باشم، این قضیه کار را برای من هم راحت تر می کند تا به خوبی همه جا را کنترل کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۹۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰