loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: می توانیم مشکلات را رفع کنیم
ونگر: می توانیم مشکلات را رفع کنیم

ونگر: می توانیم مشکلات را رفع کنیم



آرسنال شنبه در خانه خود مقابل سوانسی 2-0 مغلوب شد و به رتبه دهم سقوط کرد اگرچه هنوز هم تا رتبه چهارم 5 امتیاز فاصله دارد. توپچی ها فردا شب در آخرین دیدار لیگ قهرمانان به مصاف المپیاکوس خواهند رفت و ونگر از شاگردانش انتظار دارد واکنش درستی به وضعیت اخیر تیم بدهند.

" واضح است که مشکل داریم. زمانی که شما مشکلی دارید مساله ای که اهمیت دارد این است که کاری در جهت رفع آن انجام دهید.

" دومین مساله ای که اهمیت دارد قدرت شما برای انجام آن کار است و من اطمینان دارم که ما هر دو آنها را داریم. ما قدرت لازم را داریم و برای رفع مشکل کاری خواهیم کرد. من اعتقاد دارم باید کیفیت بازی مان را بهبود بخشیم و در روشی که می خواهیم بازی کنیم بهتر کار کنیم.

" بیایید افراط نکنیم. هر مقطعی سختی خود را دارد ، در هر بازی باید شما بر روی اینکه بهترین عملکرد را از تیمتان بیرون بکشید تمرکز کنید.

" شنبه بازنده شدیم و واضح است که از آن راضی نیستیم. اما من مطمئن هستم که تیمی قوی با روحیه ای قوی داریم و آن را نشان خواهیم داد.

" کمی تیم را بازسازی کرده ایم ، آن هم به دو طریق. نخست جذب کردن بازیکنان جدید و دوم اینکه بازیکنانی نظیر جک ویلشر را داشتیم که با پشت سر گذاشتن مصدومیتی طولانی مدت به تیم بازگشتند. من احساس می کنم قدرت زیادی در تیممان وجود دارد.

" صبور بودن و حفظ قدرت ذهنی مان به راحتی اوضاع را تغییر خواهد داد.

" بازی روز شنبه را آنالیز و آن را تماشا کردیم. اگر شما به نتایجی که رقم خورد نگاه کنید می بینید که کار برای هر تیمی در لیگ برتر دشوار است.

" اعتقاد دارم چیزی که اهمیت دارد این است که بازی خودمان را بکنیم ، در روشی که بازی می کنیم بهتر شویم و ایمان خود را روی بازیکنان حفظ کنیم. در حال حاضر این برای من بسیار مهم است. اگر شما بخواهید عکس العمل مردم را مورد توجه قرار دهید همه چیز احساسی است. چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانیم فوتبال بازی کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰