loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر و لیگ اروپا
ونگر و لیگ اروپا

ونگر و لیگ اروپا


تیم آرسنال فردا باید در دیداری حساس به مصاف وست برومویچ برود تا در صورت برد بازی به مقام سومی لیگ برتر برسد و به طور مستقیم با مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل آینده راه پیدا کند.

تیمهای تاتنهام و نیوکاسل هم شانس سوم شدن دارند و منتظر لغزش آرسنال هستند تا از فرصت استفاده کنند و خودشان راهی لیگ قهرمانان شوند، با توجه به اینکه در صورت قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان تیم چهارم به رقابتهای لیگ اروپا خواهد رفت ونگر در مورد لیگ اروپا مصاحبه ای با میرور انجام داده که آن را می خوانیم.

"فینال لیگ اروپا بین اتلتیکو مادرید و بیلبائو بازی شگفت انگیزی بود، خیلی بهتر از بعضی بازیهای لیگ قهرمانان.

به شخصه فکر نمی کنم این رقابتها بی ارزش باشد، چه رقابتی برای شما بی ارزش هستند؟ برای من یک تورنمنت خوب جایی است که دو تیم در مقابل یکدیگر بازی خوبی انجام می دهند، من بازی بیلبائو و اتلتیکو را دیدم و حتی یک لحظه از آن را هم از دست ندادم.

تیمهای خوبی در آنجا هستند و در این رقابتها بازیهای زیبایی رقم می خورد، در لیگ قهرمانان بازیهای کسل کننده ای هم وجود دارد ولی به هر حال شما می خواهید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشید.

وقتی شما روزهای پنج شنبه و یکشنبه بازی می کنید تفاوتی با چهارشنبه و شنبه ندارد، اگر از من بخواهید یکی از این دو تورنمنت را انتخاب کنم قطعاً انتخابم لیگ قهرمانان خواهد بود.

ما می خواهیم در لیگ قهرمانان باشیم و دوست نداریم در لیگ اروپا بازی کنیم، شما در تورنمنتی خواهید بود که باید آنجا باشید و حضور در لیگ قهرمانان خیلی بهتر از لیگ اروپاست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۸۶۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰