loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: بهتر و بهتر می شوم
ویلشر: بهتر و بهتر می شوم

ویلشر: بهتر و بهتر می شوم


هافبک 20 ساله توپچی ها ماه گذشته در دیدار مقابل کوئینز پارک رنجرز پس از 17 ماه مصدومیت بار دیگر به میادین بازگشت و سپس با بازی کردن مقابل منچستر یونایتد و شالکه آمادگی بیشتری به دست آورد.

روی هاجسون برای دیدار دوستانه چهارشنبه مقابل سوئد او را به تیم ملی دعوت کرده و ویلشر از بهبود آسیب دیدگی های مچ پا و زانویش بسیار خوشحال است.

جک می گوید: " واقعا بسیار سورپرایز شدم. زمانی که نخستین بازیم را در تیم زیر 21 ساله ها انجام دادم سرحال نبودم و فکر می کنم این برای همه واضح بود. فقط همه مثبت بودند و به من می گفتند خوب بازی کردی.

در هر بازی که انجام می دهم احساس بهتر و بهتری دارم و زمانی که مقابل همه در ورزشگاه امارات و اولدترافورد بازی می کنید چیزی برای مخفی کردن وجود ندارد [ و همه شاهد عملکردتان هستند.] باید در یک استاندارد مخصوص قرار داشته باشید تا اجازه ندهید همی تیم ها و هوادارانتان ناراحت شوند.

" این از نظر ذهنی و روحی روانی دشوار است؛ چرا که به طور پیوسته سوالاتی از خود می پرسید. به ورزشگاه امارات می روید، بازی ها را می بینید و با خود فکر می کنید ' آیا بازی ها چنین سرعتی داشت؟' من به یاد ندارم در چنین سرعتی بوده باشد. آیا می توانم به سطحی که قبلا در آن بودم بازگردم؟

" اما در حال حاضر احساس خوبی دارم و امیدوارم با انجام چند بازی دیگر بهترین فرم خود را به دست آورم."


آرسن ونگر و کادر پزشکی ویلشر با دقت در حال مدیریت روی برنامه زمان بندی حضور او در تیم اصلی هستند و رئیس پیش از این نیز تذکر داده بود جکی برای بازگشتن به سطح گذشته اش به زمان نیاز دارد.

" منظور و صحبت های او در این باره را کاملا درک می کنم. رئیس همواره زمانی که کار در سالن و سخت تلاش کردن را به من یادآوری می کند این نکته را نیز تذکر می هد.

" این دقیقا در پنج یارد ابتدایی معنا می دهد. غلبه بر یک بازیکن در پنج یارد ابندایی یکی از نقاط قوت بازی من بود. او می گوید این قابلیت به آرامی در حال بازگشت است، بنابراین امیدوارم به زودی بازگردد.

" فکر می کنم رئیس برای بازگشت من کاملا هوشیار کار کرده است؛ زیرا اگر موضوع بازی کردنم را روز قبل از بازی می گفت شاید کمی مضطرب می شدم و به خوبی نمی خوابیدم.

" ساعت 10:30 روزی که بازی داشتیم او گفت قصد دارد از ابتدا مرا در ترکیب قرار دهد. دستپاچه و عصبی بودم اما زمانی برای نگرانی و اضطراب وجود نداشت. تنها وارد میدان شدم و با خود فکر کردم نمایش بسیار خوبی ارائه دهم.

" دشواری و سختی آن کاملا متفاوت از بازی های زیر 21 ساله ها بود. من در تیم زیر 21 ساله ها 90 دقیقه بازی کرده بودم اما در این دیدار پس از گذشت 60-65 دقیقه بیشتر راه می رفتم و رئیس مرا تعویض کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۹۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰