loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: رقابت من را قوی تر می کند
ویلشر: رقابت من را قوی تر می کند

ویلشر: رقابت من را قوی تر می کند


این بازیکن 20 ساله پس مصدومیت طولانی مدت ک هباعث شد فصل قبل را از دست بدهد مدتی است که به ترکیب آرسنال بازگشته و برای بازی دوستانه ی انگلیس و سوئد نیز به استکهلم خواهد رفت.

او در فصل 2010/11 بازیکن ثابت آرسنال بود اما اکنون باید با میکل آرتتا کازورلا رمزی چمبرلین دیابی و کوکلن برای حضور در ترکیب رقابت کند.

در حال احضر ونگر گزینه های مختلفی برای آن پست دارد. جک ویلشر می گوید برای این رقابت آماده است.

"به نظرم اکنون می توانید رقابت سختی را برای حضور در خط میانی مشاهده کنید"

"این چیزی است که بازیکنان لازم دارند. اگر جایگاهتان در تیم تثبیت شده باشد ممکن است کارتان خیلی آسان شود اما این رقابتی که در ترکیب آرسنال وجود دارد می تواند برای همه مفید باشد"

"در پست من آبو دیابی و آرتتا هم در تیم هستند. هرگز با آرتتا بازی نکرده ام و او یک سال است که در آرسنال حضور دارد و من از بازی در کنار همه ی بازیکنان هیجان زده شده ام"

"اکنون می بینید که در حال هماهنگ شدن با هم هستیم چند ماه پیش بازیکنان جدید حتی همدیگر و سایر بازیکنان آرسنال را نمی شناختند اما به نظرم بازیکنان خوب سریع در تیم جا می افتند"

"مثلا سانتی کازورلا، می توانید بگویید او فوتبالیست به دنیا آمده و بنابراین خیلی زود هم با تیم هماهنگ شد. مربی در گذشته هم ثابت کرده بود که بازیکنان با استعداد می خرد و این نمونه باز هم ثابت کننده ی این مطلب است"

ونگر چمبرلین را هم به عنوان هافبک مد نظر دارد و ویلشر امیدوار است بزودی در آرسنال و تیم ملی انگلیس با او همبازی شود.

"اگر بتوانیم در آرسنال با هم بازی کنیم می توان امیدوار بود که در سطح ملی هم آن را تکرار کنیم و این برای باشگاه و کشور بسیار مهم خواهد بود"

"به نظرم الکس اکنون به بلوغ کافی برای ورود به هر سطحی رسیده است در یورو این مطلب دیده میشد او فقط 18 سال داشت اما انگار متعلق به همانجا بود. اعتماد به نفس از شاخص ترین ویژگی های اوست و فکر می کنم رئیس در آرسنال برای او خیلی مفید بوده است"

چمبرلین 5 گل برای آرسنال زده اما جک فقط 3 بار موفق به این کار شده و او می گیود این چیزی است که می خواهد آن را بهبود بدهد.

"قبل از مصدومیت به حد کافی جلو نمی رفتم و گل نمی زدم بنابراین امسال به دنبال این هستم که این کار را انجام بدهم با این امید که بتوانم برای تیم کار های بیشتری بکنم"

"شاید پوشیدن پیراهن شماره ی 10 کمی فشار بیشتری برای گلزنی به شما وارد کند! اما همه ی این ها وقتی رخ خواهند داد که بازی خودم را بهتر کنم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۲۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰