loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر : در مقابل دروازه راحتم
ویلشر : در مقابل دروازه راحتم

ویلشر : در مقابل دروازه راحتم


ویلشر با زدن دو گل در برابر مارسی آمار گل های زده ی خود در این فصل را به عدد چهار رساند. این بازیکن ۲۱ ساله که در طول زندگی حرفه ای خود گل های زیادی نزده و اکنون در حال رشد و بهبود طبیعی این مورد از بازی خود است.

ویلشر به آرسنال پلیر گفت : " مثل کاری که آرون رمزی امسال می کند ، شما کمی بهتر شده اید و در مقابل دروازه احساس راحتی می کنید. وقتی شما بزرگتر می شوید و رشد می کنید چیزهای جدیدی کلید می خورد "

" وقتی شما ۱٩ ساله هستید و به تیم ملحق می شوید ، فقط می خواهید خوب باشید و بیش از حد درگیر این مطلب هستید که خود را تاثیرگذار نشان بدهید ، برای حفظ توپ ، از دست ندادن آن و اینکه  تلاش می کنید در تیم جا بیفتید "

" وقتی که بزرگتر می شوید راحت تر کار می کنید و اطرافیانتان به شما اعتماد می کنند. بهتر در قالب تیم قرار می گیرید ، بیشتر می توانید نفوذ کنید و وقتی در برابر دروازه قرار می گیرید بازیکن های پشت سرتان را می بینید و از اشتباهاتی که در گذشته داشته اید درس می گیرید. شما آسوده خاطر هستید و این تنها راهی است که می توانید کارتان را به نحو احسن انجام بدهید "

" این سخت است که دقیقا مشخص کنید ، اما من هدفم را برای زدن ده گل در این فصل قرار داده ام و اکنون در عدد چهار هستم ، بنابراین امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم "

ویلشر از بازی سانیا و اوزیل که بخشی از فرآیند گلزنی او در دیدار برابر مارسی بودند این گونه تمجید می کند.

او افزود : " باک همیشه این کار را می کند. یک بار هم برای تئو این امکان را فراهم کرد که او می توانست گلزنی کند. ما می توانستیم گل های زیادی از روی سانترهای او در مقابل منچستر بزنیم. پس امیدوارم او تا انتهای فصل این کار را ادامه بدهد "

" در مورد گل دوم واقعا از خودگذشتگی مسوت بود. بعضی وقت ها که پنالتی را از دست می دهید با خود فکر می کنید باید حتما گل بزنید. اما این او بود که در آن موقعیت قرار داست ، اما از خودگذشتگی کرد و توپ را درست مقابل دروازه به من پاس داد و گل کردن آن برایم کار راحتی بود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰