loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر : نشان دادیم که با استعدادیم
ویلشر : نشان دادیم که با استعدادیم

ویلشر : نشان دادیم که با استعدادیم

هافبک آرسنال عضوی از تیم سه شیرها در جام جهانی برزیل بود ، اما تیم روی هاجسون با شکست های خفیف برابر ایتالیا و اروگوئه ، در مرحله ی گروهی از دور مسابقات کنار رفت.

تیم ملی انگلیس پیش از آنکه برای آغاز دور مقدماتی رقابت های یورو 2016 به سویس سفر کند ، چهارشنبه شب در دیداری دوستانه به مصاف نروژ میرود.

جک ویلشر به آرسنال پلیر گفت : " در تورنمنت های قبلی به خاطر کمبود قابلیت های تکنیکی یا عدم موفقیت در چرخش مناسب توپ متهم میشدیم ، اما اینبار تلاش کردیم تا آن را تغییر دهیم."

" تهدید اصلی ما رو به جلو (تهاجمی) بازی کردن بود که در گذشته به هیچ عنوان اینچنین نبود. به لحاظ دفاعی خوب بودیم ، اما سعی کردیم که کار خودمان را انجام دهیم."

" ما استوریج ، استرلینگ و بسیاری بازیکن مستعد داشتیم که کارهای تهاجمی مان را انجام میدادند. آنها هر هفته این کارها ( بازی در پست های تهاجمی ) را برای باشگاه هایشان انجام میدادند و سعی کردند که آن را در مورد تیم ملی نیز به اجرا گذارند."

" اگر به بازی هایی که انجام دادیم دوباره نگاه کنید متوجه میشوید که ما 4 یا 5 شانس گلزنی مسلم داشتیم که در بازی های دیگر آن ها را به آسانی به ثمر میرساندیم و میتوانستیم به راحتی از مرحله ی گروهی عبور کنیم و به جمع 16 تیم پایانی برسیم ، اما متاسفانه این امر محقق نشد. نکات مثبت زیادی آموختیم."

اگرچه چند هفته ی سخت در برزیل ( برای تیم ملی انگلیس ) بود ، اما جک ویلشر احساس میکند که تجربه ی حضور در اولین تورنمت مهمش برای انگلیس میتواند به حضور طولانی وی در زمینه ی بازی های ملی کمک کند.

" آنقدری که میخواستم بازی نکردم ، اما من از 6 یا 7 هفته مصدومیت باز میگشتم پس این بسیار طاقت فرسا بود. بقیه ی بازیکنان 6 هفته ی پایانی فصل را بازی کرده بودند که من آن را از دست داده بودم."

" من مصدوم شده بودم و این همیشه سخت است که به حالت قبلی بازی خود برگردید ، اما خوشحالم که بخشی از تیم ملی در جام جهانی بودم و توانستم مقداری بازی کنم. در آینده به آن نگاه خواهم کرد و این خاطره ی خوبی برایم خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۱۳
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰