loading
در حال بررسی درخواست شما
پر : می خواهیم سورپرایزمان را تداوم ببخشیم
پر : می خواهیم سورپرایزمان را تداوم ببخشیم

پر : می خواهیم سورپرایزمان را تداوم ببخشیم



توپچی ها با پیروزی در مقابل کریستال پالاس که 25 دقیقه ی آن را ده نفره بازی کرده بودند ، به شکستی که در مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شده بودند ، واکنش نشان دادند.

مرد آلمانی آرسنال از این پیروزی خوشحال به نظر می رسد و معتقد است هر چه سریعتر باید به روند کسب پیروزی های خود در این فصل بازگردند.

مرته ساکر گفت : " می خواستیم قدرتمندانه و هر چه سریعتر به روند پیروزی هایمان برگردیم. چیزی که نشان دادیم به اندازه ی کافی برای یک واکنش مناسب بود. اما آزمون هایی که برای ادامه ی فصل مهم و حیاتی است ، پیش روی ما قرار دارد "

" ما می خواهیم مردم را بیشتر و بیشتر شگفت زده کنیم. این کاری است که نیازمند انجام آن هستیم ، اما خیلی هم به سایر تیم ها توجه نمی کنیم. ما در موقعیت قدرتمند و شگفت انگیزی قرار داریم و از آن آگاهیم ، می خواهیم آن را حفظ کنیم ، اما نگه داشتن این شرایط کار دشواری است "

مرته ساکر همچنین عملکرد هم تیمی اش ، وویچک شزنی را که قبل از گلزنی الیویه ژیرو با واکنش های استثنایی خود مانع از فروریختن دروازه ی آرسنال شد ، مورد ستایش قرار داد.

او افزود : " ما یک دروازه بان خوب داریم ، او در سه صحنه که آن ها می توانستند دروازه ی ما را باز کنند مانع از گل خوردن تیم شد "

" اجازه نمی دهیم دروازه بانمان پر کار باشد ، اما در مواقع این چنینی به او احتیاج داریم. او کار خود را به خوبی انجام داد ، همه ی تیم خوب کار کردند. محافظت از دروازه ی ما شغل اوست "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۴۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰