loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی:میتوانم برای تیم پیروزی بدست آورم
پودولسکی:میتوانم برای تیم پیروزی بدست آورم

پودولسکی:میتوانم برای تیم پیروزی بدست آورم

لوکاس پودولسکی باور دارداو توانایی بدست آوردن پیروزی در بازیها را برای آرسنال دارد بعد از اینکه در بازی روز یکشنبه در آنفیلد اولین گلش را به ثمر رساند.

این بازیکن بین المللی آلمان تنها بعد از گذشت نیم ساعت از بازی ،با جایگیری خوبش در جلوی دروازه و با همکاری کازورلا توانست گلزنی کند.

پس از سوت پایان بازی پودولسکی با arsenal.com در مورد لذت گلزنی در لیگ برتر صحبت کرد.

پودولسکی میگوید:"این خیلی مهم بود.من بسیار خوشحالم که اولین گلم را اینجا(آنفیلد)درلیورپول و در برابر هواداران شگفت انگیزش در این استادیوم زدم.من بسیار خوشحالم که ما برنده شدیم و سه امتیاز را بدست آوردیم."

"شما همیشه باید در بازیها به سختی کار کنید.باید مبارزه و دوندگی کنید و باید گلزنی کنید.هنگامی که من در زمین هستم،میتوانم برنده بازیها باشم.روز خوبی بود،ما پیروز شدیم و 3 امتیاز بدست آوردیم."

پیروزی در آنفیلد اولین برد توپچی ها در این فصل بود.بعد از دو تساوی بدون گل برابر ساندرلند و استوک.و پودولسکی احساس میکند این برد قبل از رفتن برای بازیهای ملی بسار حیاتی بود.

"فکر میکنم در برابر استوک و ساندرلند بسیار خوب بازی کردیم، اما موفق به گلزنی نشدیم.اما امروز گل زدیم و شانس زیادی برای زدن گل سوم داشتیم.فکر میکنم پیروزیهای بیشتری در آینده خواهیم داشت.

10 تا 15 دقیقه اول زیاد خوب نبود اما پس از آن ما با پاسهای عالی کنترل بازی را در بسیاری از دقایق در اختیار داشتیم و بسیار خوب بازی کردیم.فکر میکنم هر دو گل بسیار خوب بودند و من بسیار خوشحالم."

"در حال حاضر ما قبل از بازهای ملی سه امتیاز بدست آوردیم و باید بعد از آن مثل امروز بازی کنیم ومن فکر میکنم امتیازات زیادی بدست خواهیم آورد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۴
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۲۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰