loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین: راه درازی در پیش دارم
چمبرلین: راه درازی در پیش دارم

چمبرلین: راه درازی در پیش دارم


وینگر جوان آرسنال که تا یک سال پیش در دسته یک برای ساوتهمپتون بازی می کرد اکنون به سرعت پله های ترقی را طی کرده و جمعه شب در پیروزی 5-0 انگلیس مقابل مولداوی از دور انتخابی جام جهانی نقش مهمی داشت اما او می داند که برای به تکامل رساندن پتانسیل خودت راه درازی دارد و مصمم است تا از بازیکنان با تجربه تیم ملی چیزهای بیشتری فرا بگیرد.

چمبرلین در پاسخ به این سوال که اکنون خود را عضو ثابت تیم ملی انگلیس می داند یا خیر پاسخ داد: " خوب است که سرمربی در مقابل مولداوی ایمانش را به من نشان داد اما من خود را به عنوان عضو ثابتی در ترکیب اصلی تیم ملی نمی دانم.

" از دعوت شدن به تیم ملی خوشحال بودم. می خواستم اطمینان حاصل کنم که برای ارائه صد در صد توانم و کمک به تیم آماده ام اما این تنها آغاز مسیر حرفه ای من است.

" برای اطمینان حاصل کردن از حضور در تیم باید زمانی که در زمین و زمانی که خارج از آن هستم به سخت کوشی ادامه دهم. این برای من هدف آسانی نیست اما برای تخقق آن باید مطمئن شوم به اندازه کافی تلاش کرده ام."

اوکسلید چمبرلین از نقش بازیکنانی مانند فرانک لمپارد، جان تری و استیون جرارد در رشد و پیشرفت خود آگاه است اما به توانایی های درونیش نیز ایمان دارد.

" این برای من عالی است. از تمام کسانی که در اینجا حضور دارند در حال یادگیری هستم.بدیهی است که از سایرین کم تجربه ترم؛ بنابراین در تمرینات به همه آن ها و روشی که به کار می گیرند نگاه می کنم.

" سعی می کنم آن را وارد بازی خودم کنم. فوق العاده است که بازیکنان بزرگی مانند جان تری، فرانک لمپارد و استیون جرارد در اطراف من حضور دارند، همه به شما مشاوره می دهند و در طول این مسیر کمکتان می کنند.

" اما زمانی که نوبت به بازی کردن به سبک خودم می رسد همواره یک فرد کاملا آرام هستم. من تلاش خواهم کرد و به سختی در حال کار کردن هستم و زمانی که در زمین حضور دارم تلاش می کنم و به توانایی هایم تکیه می کنم و به خود اعتماد می کنم که این تمام چیزی هایی است که قادر به انجام آن ها هستم.

" می توانم به هرکس و هرگونه نصیحت و انتقادات سازنده ای که وجود دارد گوش دهم و آن را وارد بازیم کنم تا تلاش کنم بازی خود را بهبود ببخشم."

چمبرلین چشم انداز محکم و استواری برای پیشرفتی که در طول 12 ماه گذشته داشته را در نظر گرفته است.

" در مورد چیزی که در 12 ماه گذشته برایم پیش آمده خود را در فشار قرار نداده ام؛ زیرا چیزهایی که تحقق یافت تنها تکه کوچکی از مسیر حرفه ای من و یا چیزی که برای رسیدن به آن درنظر گرفته ام بوده است.

" به تمام اهدافم دست نیافته ام و یا فکر نمی کنم آن را انجام داده باشم یا هرچیزی مانند آن. راه درازی برای رسیدن به موفقیت دارم و این را می دانم.

" اما من مشاوره های خوبی درمورد تمام جنبه های بازی می گیرم؛ دفاع، حمله که بیشتر مشاوره تاکتیک تیمی را دریافت کرده ام و این فقط مختص باتجربه ها نیست بلکه سایرین نیز می توانند همواره در این زمینه ها به من کمک کنند.

" اما همه می گویند زمانی که در یک سوم هجومی قرار داری فقط کار خودت را انجام بده و این مرا مطمئن می سازد آن ها پشتیبانم هستند و به من اعتماد دارند."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : London 24
بازدید: ۱,۰۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰