loading
در حال بررسی درخواست شما
چک: فکر می‌کردم رسیدن به این رکورد غیرممکن است
چک: فکر می‌کردم رسیدن به این رکورد غیرممکن است

چک: فکر می‌کردم رسیدن به این رکورد غیرممکن است

 
پیتر در سال 2004 به لیگ برتر آمد و یکشنبه با ثبت 169مین کلین‌شیت خود در لیگ برتر، به طور مشترک با دیوید جیمز رکورددار بیشترین تعداد کلین‌شیت در لیگ برتر شد و حالا به دنبال ثبت این رکورد به تنهایی به نام خود است.
 
"واقعا زیاد دنبال رکوردها و جوایز شخصی نیستم ولی بعضی از دستاوردها هستند که نمی‌توانید آنها را نادیده بگیرید. قرار گرفتن در آستانه شکستن رکورد تعداد کلین‌شیت لیگ برتر چیزی است که هرگز فکر نمی‌کردم بتوانم آن را انجام دهم.
 
"وقتی به انگلستان آمدم مردم شروع کردند به صحبت کردن در مورد کلین‌شیت‌ها و رکوردها و من فکر می‌کردم ثبت 169 کلین‌شیت غیرممکن است. برای ثبت آن باید مدت زیادی در لیگ برتر می‌ماندم و همه بازی‌ها را هم بازی می‌کردم و البته شما در همه بازی‌ها کلین‌شیت نمی‌کنید. اینکه حالا به این آمار رسیدم، دستاورد فوق‌العاده‌ای است.
 
"از اینکه مردم به چیزی که تلاش می‌کنم انجام دهم توجه می‌کنند خوشحالم. به عنوان بازیکن شما سعی می‌کنید به دستاوردی برسید که مردم به خاطر آن شما را به یاد بیاورند. موضوع در مورد زدن یک گل یا داشتن یک واکنش خوب نیست، شما می‌خواهید کاری انجام دهید که فقط برای یک بازی یا یک فصل نباشد.
 
"شما می‌خواهید اطمینان پیدا کنید که در تک تک بازی‌ها تلاش می‌کنید و عملکرد خوبی دارید - اینگونه نشان می‌دهید که ثبات دارید و می‌توانید تا هر زمان که ممکن است در بالاترین سطح باقی بمانید. از دستاوردهایی که داشته‌ام بسیار خوشحالم. مردم فهمیده‌اند که من تلاش می‌کنم تا به دستاوردی برسم و این تصدیق آنها فوق‌العاده است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰