loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو: انتظارات از من بالاست
ژیرو: انتظارات از من بالاست

ژیرو: انتظارات از من بالاست


مهاجم فرانسوی توپچی ها که در پیروزی 3-1 این تیم مقابل وستهام موفق شد نخستین گلش در لیگ برتر را به ثمر برساند اعتراف میکند مسئولیت پر کردن خلا ونپرسی روی عملکردش تاثیر گذاشته است.

ژیرو در گفت و گو با RMC اظهار داشت: " ونپرسی اکنون رفته و انتظارات از من بالاست. خود را وفق دادن [ با اینجا ] کمی زمان می برد اما من از کیفیت خود آگاهم و به همین شیوه ادامه خواهم داد و امیدوارم گل های بسیار بیشتری بیایند.

" بدیهی است که این گل ( مقابل وستهام ) برای من مهم است، به خصوص پیش از آغاز بازی های ملی؛ زیرا علیرغم اینکه در بازی های گذشته روی چهار گل تاثیرگذار بوده ام این گل به من اعتماد به نفس می دهد.

" من در تمام کنندگی بسیار خوبم. اگر پیش از این گلزنی نمی کردم اساسا مشکلی از بازدهی یا موفقیت بود. این مسئله گاهی اوقات اتفاق می افتد؛ دوره ای مانند آن و برای هر مهاجمی. در همچین وضعیتی باید به تلاش کردن ادامه دهیم.

" هرگز به توانایی هایم شک نداشته ام. این گل نتیجه حمایت هم تیمی هایم، هواداران و همچنین سرمربی بود. رئیس همواره با من صحبت می کرد و این اعتماد باعث می شد تا حس خوبی پیدا کنم و هر روز در حال پیشرفت باشم.


همچنین ژیرو درمورد گلش در آپتون پارک به Canal Plus گفت: " زمانی که توپ را در مقابل دروازه دیدم این همان فرصتی بود که منتظرش بودم. این شروعی دوباره در لیگ برتر بود و امیدوارم گل های بسیار بیشتری به ثمر برسانم.

" انتظار داشتم اینجا کار سختی داشته باشم؛ زیرا لیگ برتر لیگی است که باید خود را با آن وفق دهید. انتظارات از من بالا بود و در همان ابتدا نتوانسته بودم آن ها را برآورده کنم و به همین دلیل ناامید شده بودم."


ژیرو معتقد است او تا اینجای دوره حرفه ایش در آرسنال بدشانس بوده و امیدوار است گلش مقابل وستهام کاتالیزوری برای تغییر شانس و اقبالش باشد.

" هفته گذشته مقابل چلسی می توانستم گلزنی کنم اما چک خوب کار کرد. من به چیزی که می گویند در انگلیس وجود دارد نزدیک بودم.

" اما به ثمر رساندن نخستین گلم خوب است. این برای آینده به من اعتماد به نفس خواهد داد. نسبت به این تیم احساس خوبی دارم و مطمئن هستم گل های بیشتری به ثمر خواهم رساند. شاید حتی مانند نخستین فصل حضورم در مونپلیه 12 گل بزنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal / en
بازدید: ۸۲۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰