loading
در حال بررسی درخواست شما
کازورلا : اهداف شخصیم برای امسال
کازورلا : اهداف شخصیم برای امسال

کازورلا : اهداف شخصیم برای امسال

ملی پوش اسپانیایی تیم آرسنال ، فصل قبل 7 گل به ثمر رساند-که گل فینال جام حذفی یکی از آنها بود-در حالی فصل اولش را با زدن 12 گل ، به پایان رسانده بود.

این بازیکن 29 ساله در بازی جام خیریه مقابل منسیتی ، گل اول تیم را به ثمر رساند و امیدوار است که این گل ، سرآغاز گل های بسیاری شود.

سانتی در مصاحبه با آرسنال پلیر افزود : " به خاطر دستاوردهایم (بردن جام حذفی و جام خیریه) با آرسنال ، ومبلی همیشه ورزشگاه خاصی برایم خواهد بود."

" آغاز یک فصل به این شکل همیشه جالب است-بردن یک جام و همچنین کمک کردن در بردن این جام با زدن گل. این امر روحیه ی شما را بالا خواهد برد. همانطور که همیشه میگویم ، هدف من کمک کردن به تیم با زدن گل میباشد."

" من امیدوارم که این فصل بتوانم با رکورد گلزنی فصل قبلم برابری کنم یا بیشتر از آن گل به ثمر برسانم. این (شکستن رکورد گلزنی)چیزیست که هر بازیکنی میخواهد بدست آورد. امیدوارانه میخواهم با زدن گلهای فراوان به تیم کمک کنم ، چون این نشانه ی مفید بودن من در این تیم است."

" جدای از این مسئله ، میخواهم تا جایی که ممکن است بازی کنم. خوشبختانه سرمربی ، در دو فصل گذشته همواره به من اعتماد داشته است ; و همین موضوع باعث شده که مسابقات زیادی را بازی کنم و میخواهم به این کار ادامه دهم."

کازورلا امیدوار است که بتواند عملکرد خود را نسبت به فصل قبل بهبود ببخشد و تشنه ی موفقیت های بیشتر ، پس از کسب جام حذفی میباشد.

" فصل اولم در اینجا بسیار خوب بود. موفق شدم رکورد گلزنیم (زدن 9 گل برای مالاگا ) را با به ثمر رساندن 12 گل بشکنم. فصل قبل خیلی باثبات نبودم ، چون درگیر مصدومیت هایی جزئی در ناحیه مچ پایم بودم. به همین دلیل بی ثبات بودم، اما در پایان موفق شدیم عنوانی را پس از سال ها کسب کنیم و خوشبختانه این فصل قادر خواهم بود که به لحاظ جسمی و ذهنی 100 درصد توانم را برای بردن جام های بیشتر به کار بگیرم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۳۱
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰