loading
در حال بررسی درخواست شما
کرایوف: ونگر باید بماند
کرایوف: ونگر باید بماند

کرایوف: ونگر باید بماند



یوهان کرایوف که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و در دوران حضور خود در بارسلونا فلسفه این باشگاه را شکل داد و آکادمی لاماسیا را که امروزه بازیکنانی نظیر مسی ، ژاوی و اینیستا را به دنیای فوتبال عرضه کرده بنا نهاد ، اعتقاد دارد جدا کردن ونگر از آرسنال توسط باشگاه تصمیمی دیوانه وار است.

" ونگر همیشه باشگاه را به بالاترین سطح باز می گرداند.

" قانون نانوشته ای در بالاترین سطح فوتبال وجود دارد و آن اینست که همه باشگاه هایی که تبدیل به بزرگترین و پر آوازه ترین نام ها در دنیای فوتبال شده اند ، همگی آنها به پشتوانه فلسفه قدرتمندی که یک مربی که برای مدتی طولانی در آنجا بوده است بنا شده اند.

" آنها در باشگاه بازیکنان مستعد را پرورش می دهند و بازیکنانی متناسب با سبک بازیکنان موجود را خریداری می کنند."

آرسن ونگر به خاطر شروع بد تیمش که بدترین شروع آنها در تاریخ لیگ برتر بود و حذف در جام اتحادیه مقابل تیم لیگ دوئی بردفورد زیر حجمه انتقادات قرار گرفت و موجب شد هواداران آرسنال از وی روی برگردانند.

اما یوهان کرایوف ستایش ویژه ای از آرسنال دهه 90 آرسن ونگر دارد. آنها بخشی از تاریخ غنی فوتبال که همچنین شامل منچستر یونایتد دهه 60 مت بازبی ، آژاکس دهه 70 رینوس میشل ، میلان دهه 80 و بارسلونای کنونی می شود هستند. همچنین الکس فرگوسن نیز در کنار ونگر به خاطر موفقیت هایی که در 25 سال گذاشته برای منچستر یونایتد به ارمغان آورده است مورد تمجید کرایوف قرار دارد.

" من احترام بسیار زیادی برای دید فوتبالی و فلسفه دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد قائلم. هر دو باشگاه برای 15 و 25 سال تنها یک مربی داشته اند. الکس فرگوسن فقط کسی نیست که از اینکه مهجزه آسا عمل می کند و جامها را روانه باشگاه می کند اطمینان خاطر دارید ، بلکه از نگاه من او سمبلی از ارزشهای منچستر یونایتد نیز است. همین مساله در مورد آرسن ونگر نیز هست.

" مردم دستاوردهای این مربی در آرسنال را درک نمی کنند. من این را که آنها بدون به پایان رساندن بدهی هایشان تحت هدایت او در بالاترین سطح رقابتهای اروپا و انگلستان باقی مانده اند باورنکردی می دانم.

" در 15 ساله گذشته من وضعیت قرمزی را در آرسنال به یاد نمی آورم. چند باشگاه اروپایی هستند که می توانند بگویند برای 16 سال پیاپی تحت هدایت یک مربی به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اند؟ آرسن ونگر زندگی و روح خود را در آرسنال قرار داده است.

" در این 15 سال هیچ خرید غیر مسئولانه ای را از او در نقل و انتقالات ندیده ام. این دلیلی است که چرا کاری که ونگر در آرسنال انجام می دهد الگوی برجسته ای برای تمام باشگاه های اروپایی است.

" من حتی نمی توانم تصور کنم که هیئت مدیره یا هواداران آرسنال حتی برای یک لحظه به در ابهام قرار گرفتن وضعیت آرسن در باشگاه فکر کنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : mirror
بازدید: ۱,۵۸۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰