loading
در حال بررسی درخواست شما
کمپبل - این یک گام بزرگ برای ماست
کمپبل - این یک گام بزرگ برای ماست

کمپبل - این یک گام بزرگ برای ماست

 
در مورد شکست منچسترسیتی...
 
بازی هایی هستند که شما باید هوشمندانه عمل کنید.ما از توانایی منچسترسیتی آگاه هستیم . ما نباید به آنها فضا بدهیم. ما تلاش کردیم تا شکاف ها را ببندیم و بوسیله مهاجمانمان ضد حمله کنیم.منچستر سیتی حریف بزرگی است اما ما می دانیم که در این لیگ شما می توانید در هر استادیومی شکست بخورید.در این لیگ خیلی رقابت شدیدی وجود دارد.ما با پیروزی مقابل این حریف بزرگ ، کار بزرگی انجام دادیم.
 
در مورد بارسلونا...
 
ما هنوز زمان کافی داریم تا درباره رودررویی با بارسلونا فکر کنیم.اکنون ما از پیروزیمان مقابل منچسترسیتی لذت می بریم و ما خواهیم دید که در مقابل بارسلونا چگونه عمل می کنیم.
 
در مورد رقابت برای قهرمانی...
 
این یک بازی بزرگ بود ، ما یک نتیجه خوب گرفتیم و حالا ما به جلو نگاه می کنیم ، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.این یک گام بزرگ است.ما در حال مبارزه برای فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر هستیم.ما امیدواریم این نوار برد ادامه پیدا کند.ما به صدرنشین نزدیک تر هستیم ، که در حال حاضر این تیم لسترسیتی است و ما باید به آنها احترام بگذاریم.آنها تیم بزرگی هستند که این فصل خیلی پیشرفت کرده اند.ما گام به گام می رویم.
 
در مورد برنامه ریزی فشرده کریسمس...
 
در دوره کریسمس رقابت خیلی زیاد می شود.چهار بازی در 10 روز انجام می شود و بعد برد اول ما امیدواریم این روال برد در سه بازی بعدی مقابل ساوتهمپتون،بورنموث و نیوکاسل ادامه یابد.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰