loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشلنی: مرتساکر برای تیم مفید است
کوشلنی: مرتساکر برای تیم مفید است

کوشلنی: مرتساکر برای تیم مفید است

او فصل را با مصدومیت آغاز کرد و پس از بهبودش به سختی فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده است. او گل تساوی آرسنال برابر من سیتی را زد اما تا کنون فقط دو بار در لیگ برتر از ابتدا بازی کرده است.

سهم کوشلنی در تیم در دومین فصل حضورش در لیگ انگلیس افزایش یافت و او معتقد است مرتساکر هم دارد روند مشابهی را تجربه می کند.

"فکر کنم همه می بینند که او در این فصل بهتر شده است. لیگ برتر یک لیگ دشوار و قدرتمند است و برای بازیکنان مختلف زمان های متفاوتی برای تطبیق یافتن با این فوتبال لازم است"

"برای پر خوشحالم زیرا اون پسر خیلی خوبی است و حضورش در رختکن مهم است او شوخ طبع است و وجودش برای تیم خوب است. من خوشحالم زیرا او این فصل خوب کار کرده و این برای تیم خوب است"

"ما تیمی خوب با بازیکنانی خوب برای هر پست داریم. اکنون من دعا می کنم که مثل فصل گذشته مصدوم نشوم ما 3 یا 4 مدافع میانی داریم که می توانند بازی کنند و این برای تیم خوب است. اینکه چه کسانی در دفاع میانی قرار بگیرند به عهده ی رئیس است"

"برای من داشتن روابط خوب با هم تیمی هایم مهم است و وقتی در کنار توماس پر یا یوهان بازی می کنم همه ی وجودم را برای تیم می گذارم. اگر روی نیمکت باشم به هم تیمی هایم انگیزه می دهم تا خوب کار کنند و بازی را ببرند"

کوشلنی امیدوار است در برابر کویین پارک رنجرز به ترکیب اصلی برگردد. او می داند که این می تواند یک آخر هفته ی خوب برای تیم آرسن ونگر باشد.

"این یک بازی خیلی مهم است زیرا بازی دیگر بازی چلسی با منچستر است یک تیم امتیاز از دست می دهد پس این برای ما بازی مهمی است"

"ما دو بازی اخیر را به نورویچ و شالکه باختیم پس برد در این مسابقه برای اعتماد به نفس تیم خیلی مهم است. کیفیت این را داریم که قوی تر برگردیم زیرا بازیکنانی داریم که می توانند تفاوت ایجاد کنند. باید متحد به زمین برویم و در پایان بازی من فقط 3 امتیاز را می خواهم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰