loading
در حال بررسی درخواست شما
کیفیت و شخصیت خود را نشان دادیم
کیفیت و شخصیت خود را نشان دادیم

کیفیت و شخصیت خود را نشان دادیم



در مورد بازی...
باید بازی را برنده می شدیم. احساس کردم در نیمه اول کمی یکنواخت و راکد بازی کردیم ، و به همان اندازه نیمه دوم بازی باز تر شد. فکر می کنم در نیمه دوم موقعیت های زیادی خلق کردیم و ناگهان خود را 1-0 عقب افتاده یافتیم. ما کیفیت و شخصیت خود را نشان دادیم. احساس کردم زمانی که گل دوم را از روی کرنر خوردیم کمی فاقد خونسردی و تمرکز بودیم. دلسرد کننده است که همچین گلی از روی کرنری بخورید که نمی توانستید پیش از تن دادن به آن توپ را دور کنید. حتی موقع زده شدن کرنر ابتدا توپ به ما رسید ولی آن را برنده نشدیم. ما کیفیت و قلب خود را نشان دادیم و آن بسیار خوب است اگر بتوانیم این کار را تکرار کنیم.

در مورد بازگشت به بازی...
ما به تلاش خود ادامه دادیم. احساس کردم که همیشه موقعیت ها را از خط هافبک خلق کردیم. دروازبانشان آنها را در بازی نگاه داشت و گیبس نیز یک بازی فوق العاده انجام داد. او بهتر و بهتر می شود. بسیار مثبت و امید بخش است که چنین نوع بازی را می بینید.

در مورد اینکه برای آرسنال باید یک پنالتی گرفته می شد یا خیر...
رمزی از حریف عبور کرده بود و داور آن را دید. می دانید چرا پنالتی نگرفت؟ چون داور فکر کرد که بازیکن حریف به عمد این کار را انجام نداد و من نیز اینگونه فکر می کنم. این برخورد اتفاقی بود اما رمزی خودش را به روی زمین ننداخت. به طور واضح پای او توسط بازیکن حریف زده شد. نمی دانم که آن پنالتی بود یا خیر. داور تردید داشت و در نهایت پنالتی اعلام نکرد.

مشکل این است که ما می توانستیم یک پنالتی داشته باشیم اما این اتفاقات می تواند رخ دهد. پس از آن نیز ما می توانستیم 10 نفره شویم و 1-0 عقب بیافتیم. روی هم رفته ما کیفیت روانی خوبی زا خود نشان دادیم.

در مورد بازی تکراری و فشردگی برنامه بازیها...
از این موضوع ناراحت هستم چون نمی خواستم یک بازی دیگر اضافه شود ولی وقتی بین حذف و انجام یک بازی دیگر مجبور به انتخاب باشم بازی تکراری را قبول می کنم. ما در امارات بازی می کنیم، آنها هم بازیهای زیادی دارند، ما یک بازی دیگر هم با وستهم در 23 ژانویه داریم.

در مورد اینکه ترکیب تیم می تواند از پس بازیهای زیاد بر بیاید...
اگر مصدومیت نداشته باشیم بله. امروز چهار بازیکن را با خود نیاوردیم و من به چمبرلین، کاکلن یا روزیسکی بازی ندادم، دیابی در حال بازگشت است و اگر بتوانیم یک یا دو بازیکن در بازار نقل و انتقالات پیدا کنیم چرا که نه.

در مورد اینکه آیا یک بازی اضافه باعث افزایش نیاز تیم به بازیکنان جدید شده یا خیر...
بیایید در حال حاضر بازیکنانی که در اختیار داریم را حفظ کنیم و پس از آن یک یا دو بازیکن را به تیم اضافه کنیم. حالا ما شماک و ژورو را از دست داده ام پس جای خالی وجود دارد.

در مورد زانوی ژیرو...
او یک زخم بزرگ دارد ولی فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد.

در مورد کایل بارتلی...
او بازی خوبی داشت، او تا حدودی کم تجربه بود، او به خصوص صبور نبود و من نمی توانستم با توجه به مدافعان میانی که در اختیار داریم به او قول بازی بدهم. او به سوانزی آمد و بازیهای زیادی هم انجام نداده چون مصدوم بوده است. ما او را در 16 سالگی از بولتون خریدیم، می دانیم که با کیفیت است، در رنجرز هم بازی کرده است. گاهی اوقات بازیکنانی که به صورت قرضی به سایر تیمها می روند و بازی می کنند پس از برگشتشان حاضر نیستند برای به دست آوردن فرصت بازی صبر کنند.     

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰