loading
در حال بررسی درخواست شما
گوآردیولا در مورد الکسیس، سانتی و تئو
گوآردیولا در مورد الکسیس، سانتی و تئو

گوآردیولا در مورد الکسیس، سانتی و تئو

 
ژابی آلونسو
 
 
در مورد جایگاه آرسنال در جدول گروه...
 
اطمینان دارم آنها انتظار بیشتر از صفر امتیاز پس از دو بازی را داشتند - جایگاه آنها باعث تعجب است. هنوز چهار بازی باقی مانده است و این بازی برای ما و البته بیشتر برای آنها تعیین کننده است. حتی اگر صفر امتیاز هم داشته باشند می‌دانیم که چقدر خوب هستند، بازیکنان با استعدادی دارند و با تفکری تهاجمی. اگر به خوبی آنها را کنترل نکنیم و بازی خودمان را انجام ندهیم، احتمالا مشکل خواهیم داشت. باید اطمینان پیدا کنیم که به خوبی برای این بازی محیا شده‌ایم.
 
در مورد خاطرات خودت از آرسن ونگر...
 
او برای سال‌های طولانی اینجا بوده است و فکر می‌کنم هواداران آرسنال بهتر بتوانند در این مورد صحبت کنند. او در دو دهه گذشته برای این باشگاه بسیار مهم بوده است و پس از ورود به این باشگاه، تفکر و روش فوتبال بازی کردن آنها را تغییر داد. او گذشته‌ای عالی دارد و اکنون هم عالی کار می‌کند. در 20 سال گذشته فرد فوتبالی مهمی بوده است بنابراین احترام زیادی برای او قائل هستم چون جزء کسانی است که به لیگ برتر قدرت داد و باعث شد این لیگ در جایگاه کنونی باشد.
 
 
پپ گوآردیولا
 
 
در مورد این بازی...
 
در این موقعیت آنها دارای مزیت هستند چون باید این بازی را برنده شوند. وقتی در اینگونه باشگاه‌ها، با این تاریخ و با این بازیکنان چنین شرایطی به وجود می‌آید، آنها به زمین می‌‎روند تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند بنابراین انتظار تیمی را ندارم که برای 90 دقیقه نجنگند و برای یکدیگر تلاش نکنند، بنابراین آنها این مزیت را دارند. ما نمی‌توانیم با این شرایط مقابله کنیم و باید برای مبارزه با این حرارت، راه دیگری پیدا کنیم. باید در کنترل بازی خودمان بسیار باهوش باشیم. دو سال قبل به اینجا آمدیم و در دقایق ابتدایی مسوت اوزیل یک پنالتی را از دست داد. لحظات سختی برای ما بود. می‌دانم در لندن و مقابل آرسنال نمی‌توانیم دقایق زیادی بازی را کنترل کنیم بنابراین باید آماده باشیم که مثل یک تیم دفاع کنیم و تلاش داشته باشیم. اگر آنها مالکیت توپ را می‌خواهند، ما هم می‌خواهیم.
 
در مورد اینکه آیا این قویترین آرسنالی است که با آن رو به رو خواهد شد...
 
نمی‌دانم. از نظر من، هر بار که به اینجا آمده‌ام، 90 دقیقه سختی بوده است. بازیکنان بسیار بسیار با استعدادی دیده‌ام. واقعیت این است که آرسنال در فرم خیلی خوبی قرار دارد، همه آماده هستند و مصدومیتی ندارند. بازیکن سابق من الکسیس هم در فرم فوق‌العاده‌ای است. حرکت او بین خطوط برای فضاسازی شگفت‌انگیز است. تئو ولکات دیگر فقط به عنوان وینگ راست بازی نمی‌کند و حالا مهاجم است و این تفاوت ایجاد می‌کند چون خیلی سریع است و به سختی می‌توان او را کنترل کرد. مسلما وقتی تیمی سانتی کازورلا را به عنوان بازی‌ساز به کار می‌گیرد، بهترین ارزیابی از روشی است که می‌خواهند بازی کنند. معمولا در آن پست بازیکنان قوی قرار می‌دهند تا بجنگند و آرسنال تصمیم گرفته است سانتی کازورلا را آنجا قرار دهد - وقتی این اتفاق می‌افتد - آنها خوب بازی خواهند کرد و این کار را در ماه گذشته انجام داده‌اند، خصوصا در لیگ برتر.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۲۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۸۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰