loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس : در مقابل دورتموند خودمان را اثبات کردیم
گیبس : در مقابل دورتموند خودمان را اثبات کردیم

گیبس : در مقابل دورتموند خودمان را اثبات کردیم


پس از گلزنی آرون رمزی در نیمه ی دوم و پیروزی توپچی ها ، آرسنال به تنها تیم انگلیسی مبدل شد که موفق شده تیم یورگن کلوپ را در لیگ قهرمانان به زانو در آورد.

تیم آرسن ونگر سرانجام موفق شد رقیب سر سخت خود یعنی دورتموند را شکست دهد و کیرون گیبس این پیروزی را مورد ستایش قرار می دهد.

او به آرسنال پلیر گفت : " این فوق العاده است. به خصوص بعد از دیدار اول در ایمیریتس. چون ما می خواستیم به اینجا بیاییم و چیزی را ثابت کنیم که موفق به انجام این کار هم شدیم "

" به روش خودمان این کار را نکردیم ، اما راهی که برای پیروزی در پیش گرفتیم شخصیت خاصی که در تیممان حاکم است را به همگان نشان داد "

" این جا جای راحتی برای فوتبال بازی کردن نیست. تیم های زیادی وجود ندارند که به اینجا بیایند و بتوانند نتیجه بگیرند ، پس باید به دستاوردمان مثبت نگاه کنیم. با کسب این پیروزی خودمان را در جایگاه قدرتمندی در این گروه قرار دادیم ، بنا براین مهم است که از نتایج آن بهره ببریم "

" این هنوز یک هفته ی بزرگ برای ما است. یک آخر هفته ی بزرگ نیز پیش رو داریم. دو بازی آخر ما آزمون های دشواری بودند که از آن ها سربلند بیرون آمدیم. من فکر می کنم می توانیم با یک نگرش مثبت به مصاف منچستر یونایتد برویم و سعی کنیم نتیجه ی دیگری را به سود خودمان رقم بزنیم "

" ما می خواهیم به خودمان ثابت کنیم - نه کس دیگری - که می توانیم این کار را در مقابل تیم های بزرگ انجام دهیم. در حال حاضر ، ما این کار را انجام می دهیم و همگی از آن لذت می بریم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰