loading
در حال بررسی درخواست شما
یک مرد خارق‌العاده، یک حرفه‌ای خارق‌العاده
یک مرد خارق‌العاده، یک حرفه‌ای خارق‌العاده

یک مرد خارق‌العاده، یک حرفه‌ای خارق‌العاده

 
دیوید جیمز - رکورددار پیشین تعداد کلین‌شیت
 
پیتر بابت شکستن رکورد تعداد کلین‌شیت لیگ برتر به تو تبریک می‎گویم. باید بگویم با در نظر گرفتن همه دروازبانانی که مقابل‌شان بازی کردم، تو سرسخت‌ترین آنها بودی. آمار تو تصدیق می‌کند که تو باید دارنده این رکورد باشی و من اطمینان دارم این رکورد برای مدتی بسیار بسیار طولانی بیشتر خواهد شد. دروازبان بهتری برای بودن در این جایگاه سراغ ندارم. موفق باشی.
 
 
مانوئل نویر - دروازبان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان
 
پیتر می‌خواهم بابت این رکورد به تو تبریک بگویم. می‌توانم با اطمینان بگویم نمی‌توانم این رکورد را بزنم - کمی برای آن دیر شده است و فکر نمی‌کنم سال‌های خیلی زیادی را در لیگ برتر بازی کنم! فقط می‌توانم بگویم بابت این رکورد ما باید کلاه‌هایمان را از سر برداریم برداریم و می‌خواهم یک توصیه به تو بکنم: این آمار را بیشتر کن و تا جایی که می‌توانی به بازی کردن ادامه بده. می‌دانم کمی سن تو بالاتر رفته است ولی امیدوارم بدن تو اجازه بدهد تا سال‌های بیشتری را در آرسنال و در لیگ برتر بازی کنی.
 
 
ادوین وندرسار - دروازبان پیشین منچستر یونایتد و تیم ملی هلند
 
پیتر واقعا دروازبان فوق‌العاده‌ای هستی و کاملا لیاقت داشتن این رکورد را داری. تو آدمی فوق‌العاده و دروازبانی عالی هستی - جام‌های زیادی را با چلسی برنده شدی و ما نبردهای حماسی زیادی با یکدیگر داشتیم - مثل فینال مسکو 2008. برای تو در آرسنال آرزوی موفقیت زیادی دارم و امیدوارم جام برنده شوی و آن را به شمال لندن بیاوری چون به غرب لندن جام‌های زیادی را بردی. مراقب خودت باش، با آروزی بهترین‌ها.
 
 
فرانک لمپارد - همبازی سابق پیتر چک در چلسی
 
یک تبریک بزرگ به دوست خوبم پیتر چک که موفق شد رکورد کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر را بشکند. چیزهای خوب زیادی می‌توانم در مورد پیتر بگویم - او آدمی فوق‌العاده و دوستی خیلی خوب است و یک حرفه‌ای خارق‌العاده. او برای چندین سال - شاید 15 سال اخیر - در بین بهترین دروازبانان جهان بوده است. بازی کردن کنار او باعث افتخار بود و باز هم یک تبریک بزرگ برای این دستاورد خارق‌العاده.
 
 
داوید دخیا - دروازبان منچستر یونایتد و تیم ملی اسپانیا
 
تبریک بابت شکستن این رکورد. تو یکی از بهترین دروازبانان تاریخ لیگ برتر هستی.
 
 
دیدیه دروگبا - همبازی سابق پیتر چک در چلسی
 
تبریک به دوست من پیتر چک. این دستاور بزرگی است و فکر می‌کنم هواداران آرسنال از داشتن تو در باشگاه واقعا خوشحال هستند.
 
 
تیری آنری - مهاجم افسانه‌ای آرسنال
 
بازی‌های زیادی را مقابل تو قرار گرفتم. فکر می‌کنم باید به عنوان نه تنها یکی از بهترین‌ دروازبانان لیگ برتر، بلکه به عنوان یکی از بهترین دروازبانان جهان در تاریخ ثبت می‌شدی. تو فوق‌العاده‌ای، فوق‌العاده بودی و هنوز هم خواهی بود. تاثیری که روی خط دفاعی و تیم داری واقعا شگفت انگیز است و بازی کردن مقابل تو باعث افتخار بود، البته نه همیشه! دیدن اینکه برای آرسنال بازی می‌کنی عالی است و امیدوارم بتوانی به ما کمک کنی تا بالاخره قهرمانی لیگ به قسمت درست لندن بیاید.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰