loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت به گلزنی با اعتماد به نفس بالا
بازگشت به گلزنی با اعتماد به نفس بالا

بازگشت به گلزنی با اعتماد به نفس بالا

⚽️ گابریل مارتینلی پس از گلزنی در لحظه‌ای حساس در پیروزی ۳-۱ مقابل ساوتهمپتون، اعتراف می‌کند که دوباره پر از اعتماد به نفس شده است. او از روی نیمکت وارد بازی شد و با دریافت پاس عالی از بوکایو ساکا، تیم را برای اولین بار امروز جلو انداخت و انرژی زیادی به تیم اضافه کرد.

🔝 گل او به این معناست که در سه بازی اخیر لیگ یا گل زده یا پاس گل داده است، دقیقا به همان اندازه‌ای که در ۲۰ بازی قبلی خود این کار را انجام داده بود. گابی احساس می‌کند که درست در زمان مناسب به اوج فرم خود بازگشته است.

🎙️ او پس از بازی گفت: "
خیلی خوشحالم، الان خیلی اعتماد به نفس دارم و فقط سعی می‌کنم فوتبال خودم را بازی کنم. [آرتتا گفت] برو و بازی را کنترل و سعی کن بازی را به سمت دروازه حریف ببری و برای ما موقعیت ایجاد کنی."

🌟 گل گابی با درخشش ساکا ساخته شد، با یک پاس دقیق که به مارتینلی اجازه داد تا پشت خط دفاعی حریف نفوذ کند و با یک ضربه زیبا توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

🤝 او اعتراف کرد که آماده بود تا از توانایی هم‌تیمی‌اش بهره ببرد و احساس می‌کند که با یکی از بهترین بازیکنان جهان بازی می‌کند. 
"ما می‌دانیم وقتی کسی بازی را باز می‌کند، باید به کدام مناطق برویم. پاس باور نکردنی از ساکا بود و من آنجا بودم - یک لحظه عالی برای من و یک گل زیبا زدیم. بوکایو یکی از بهترین بازیکنان جهان است و خیلی خوشحالیم که او را به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۱۵ ۰۵:۳۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰