loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با چلسی
ادامه کنفرانس خبری بازی با چلسی

ادامه کنفرانس خبری بازی با چلسی

 
در مورد چلسی...
 
بازی بعدی ما است و نخستین جام در دسترس. مسلما می‌خواهیم بازی را برنده شویم.
 
در مورد ادن آزار...
 
او می‌تواند سرنوشت بازی را تعیین کند و شما زمانی بازیکنان بزرگ را در این تعریف قرار می‌دهید که بتوانند با کاری خاص سرنوشت بازی را رقم بزنند. آزار در این دسته قرار می‌گیرد ولی برای اینکه در جمع دو یا سه بازیکنی که در حال حاضر دنیای فوتبال را تحت سیطره دارند قرار بگیرد، نیاز به ثبات دارد که باید به آن برسد.
 
در مورد مقایسه آزار با کریستیانو رونالدو...
 
این‌ها همه نظرات مختلف هستند. شما باید عددها را با هم مقایسه کنید. باید بگویم بازیکنانی مثل مسی و رونالدو هر فصل 50 گل می‌زنند و این استثنایی است.
 
در مورد تفاوت‌های عمده آزار و الکسیس...
 
این مقایسه‌ها را دوست ندارم. همه همیشه این نظر را دارند که فلان بازیکن بهترین است که قابل درک است ولی کاری که سانچز در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر انجام داد واقعا استثنایی است و امیوارم نه تنها آن را تکرار کند، بلکه بیشتر از آن را انجام دهد.
 
در مورد اینکه آیا در مقطعی آزار هدف خرید شما بوده است...
 
بله.
 
در مورد اینکه چقدر به جذب او نزدیک بودید...
 
چند میلیون!
 
در مورد توصیه به مربیان جوان...
 
ماندگاری فقط به مربی بستگی ندارد بلکه به محیط پیرامون او هم مربوط می‌شود. باور دارم این اهمیت دارد ولی حالا در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که فقط به چیزهای جدید گرایش دارد. با وجود این هنوز باور دارم ماندگاری، پیوستگی، تاریخ و ارزش ها باید توسط کسانی منتقل شوند و بهتر است این انتقال بین نسل‌ها توسط کسانی انجام شود که بدانند چه می‌خواهند و صلاحیت انجام این کار را داشته باشند.
 
در مورد اطلاق باشگاهی با خریدهای هنگفت به آرسنال و فشاری که به طبع آن ایجاد می‌شود...
 
ما بیشتر از این فشار میل به خوب انجام دادن کارمان داریم. می‌خواهیم کارمان را درست انجام دهیم و از کنار هم بازی کردن لذت می‌بریم. فکر می‌کنم چیزی که می‌خواهید این است که زیاد به حرف‌هایی که مردم می‌زنند توجه نکنید چون گاهی در طول یک هفته با دو خرده گیری متفاوت رو به رو می‌شوم: یکی اینکه به اندازه کافی خرج نمی‌کنم و دوم اینکه زیاد خرج می‌کنم. باور دارم اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم - که به شدت دنبال آن هستیم - باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و سعی کنیم تا جایی که می‌توانیم خوب کارها را انجام دهیم، روی فوتبالی که می‌خواهیم بازی کنیم باور داشته باشیم و آن را تا جایی که می‌توانیم خوب انجام دهیم و اجازه بدهیم مردم حرف بزنند.
 
در مورد اینکه بیشتر از چیزی که باشگاه درآمد دارد خرج نمی‌کنید...
 
باور دارم اگر یک روز شما آمار واقعی بازیکنانی که ما ساخته‌ایم را منتشر کنید و آن را با سایر باشگاه‌ها مقایسه کنید، شگفت زده خواهید شد.
 
در مورد داشتن آماری خوب در ومبلی...
 
چلسی فصل گذشته ما را در زمین خودش 2-0 برد، جایی که احساس کردیم کمی خودمان مقصر بودیم. در خانه 0-0 کردیم بنابراین این سومین فرصت ما برای شکست دادن آنها است. فرصت خوبی داریم تا نشان دهیم پیشرفت کرده‌ایم. بازی در یک زمین بی‌طرف است - جایی که آنها موفقیت‌هایی داشته اند و ما هم داشته‌ایم - بنابراین شرایط جذابی خواهد بود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵,۳۰۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰