loading
در حال بررسی درخواست شما
OX به دنبال 100 بازی ملی
OX به دنبال 100 بازی ملی

OX به دنبال ۱۰۰ بازی ملی


وینگر جوان آرسنال که به احتمال زیاد امشب در ترکیب تیم ملی کشورش برابر سن مارینو بازی خواهد کرد می گوید هدفش انجام 100 بازی برای تیم ملی انگلستان است.

" می خواهم تا جایی که می توانم بازی ملی داشته باشم، تا جایی که می توانم گلزنی کنم و تا جایی که می توانم با آرسنال و انگلیس افتخارات را کسب کنم.

" هر بازیکنی دوست دارد به 100 بازی ملی برسد ولی این یک هدف بزرگ است، اگر بتوانم به آن نزدیک شوم بسیار خوشحال خواهم بود.

" اگر به 100 برسم که از راضی هم راضی تر خواهم بود، برای رسیدن به این هدف باید در داخل و خارج از زمین خوب کار کنم."

الکس که در پیروزی 1-0 تیم ملی انگلیس مقابل نروژ در ماه می اولین بازی خودش را انجام داد همراه با تیم ملی انگلیس در رقابتهای یورو نیز حاضر بود و در بازی اول مقابل فرانسه در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و در دو بازی سوئد و اکراین به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.

به نظر می رسد حالا او هم در تیم ملی و هم در آرسنال در سمت راست به تئو ولکات ترجیح داده می شود، او در دو بازی تیم ملی انگلیس در رقابتهای مقدماتی جام جهانی مقابل مولداوی و اکراین که ماه گذشته برگزار شد در ترکیب اصلی تیم قرار داشت.

الکس حالا می خواهد پس از تجربه کردن رقابتهای یورو طعم بازی کردن در جام جهانی را نیز بچشد.

" یورو تجربه بسیار خوبی برای من بود و یک گام رو به جلو در دوران بازی ام به حساب می آید، فکر نمی کردم به این زودی در چنین تورنمنت بزرگی شرکت کنم و این افتخار بزرگی برایم بود و از تک تک دقایق آن لذت بردم.

" تماشای ورزشگاه ها و هواداران و تجربه جو یک تورنمنت بزرگ تجربه ای است که هیچ وقت فراموشش نخواهم کرد و امیدوارم دو سال آینده نیز آن را تجربه کنم."

الکس می گوید دعوت شدن زود هنگامش به تیم ملی و شرکت در رقابتهای یورو موجب مغرور شدنش نمی شود، این در حالی است که اگر الکس امشب مقابل سن مارینو بازی کند با تعداد بازیهای پدرش مارک چمبرلین برای تیم ملی برابری می کند.

" فقط اینکه می توانستم در کنار دیگر بازیکنان تمرین کنم برایم بسیار ارزشمند بود، بازیکنانی مثل استیون جرارد که از بچگی بازیهایش را تماشا می کردم.

" بعد از آن وقتی اولین بازی ملی ام را تجربه کردم باور نکردنی بود، برایم بسیار ارزشمند بود.

" این موجب کسب اعتماد به نفس برای بازیکنی مثل من می شود، فقط می خواهم به سختی تلاش کنم تا جایگاهم در ترکیب تیم ملی را حفظ کنم."

الکس می گوید آرسن ونگر برای تبدیل او به یک بازیکن میانی برنامه هایی در سر دارد.

" من به عنوان یک هافبک میانی رشد کردم و ذاتاً بیشتر یک هافبک میانی هستم، ولی وقتی در آن پست هم بازی می کنم دوست دارم با توپ مانور دهم.

" پس بازی در کناره ها هم برایم خوب است چون می توانم توانایی های خودم را در آن پست نیز به معرض نمایش بگذارم.

" رئیس در بازی بزرگی مثل میلان به من در نقش هافبک میانی اعتماد کرد، آن روز به شدت سرما خورده بودم و حتی فکر نمی کردم بازی کنم.

" در نیمه اول خوب بودم ولی در زمان استراحت بین دو نیمه به شدت سرفه می کردم و حالم خوب نبود، کسب تجربه بازی در لیگ قهرمانان به عنوان یک هافبک میانی تجربه ارزشمندی برایم بود.

" فکر می کنم هر چه بزرگتر بشوم رئیس بیشتر به عنوان یک هافبک میانی به من نگاه خواهد کرد، اما اگر در پست وینگ هم به بازی گرفته شوم راضی هستم، در حال حاضر فقط باید صبر کنیم و ببینیم کدام پست برایم مناسب تر است و کارم را در آن پست ادامه دهم."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Star & London24
بازدید: ۹۶۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰