loading
در حال بررسی درخواست شما
آدامز: کارم با آرسنال تمام نشده
آدامز: کارم با آرسنال تمام نشده

آدامز: کارم با آرسنال تمام نشده



تونی آدامز یکی از سه اسطوره باشگاه بود که در این هفته تندیس آنها در ورزشگاه امارات قرار گرفت، کاپیتان افسانه ای توپچی ها که به تازگی با تیم گابالای آذربایجان قطع همکاری کرده امیدوار است روزی در آرسنال مشغول به کار شود.

آدامز در مصاحبه ای در مورد تندیسش گفت:

"یک تندیس؟ معمولاً تا وقتی که زنده هستید نمی توانید چنین چیزی داشته باشید، این طور نیست؟ خب، خوشبختانه هنوز کار من تمام نشده، در واقع هنوز کار من با آرسنال تمام نشده است! این یک افتخار بزرگ است که به این شکل از شما تقدیر شود.

در ابتدا وقتی در مورد این طرح شنیدم فکر کردم شاید در مورد مجسمه های کوچک شش اینچی است که وقتی بچه بودم دوست داشتم آنها را بخرم، تا اینکه یک روز یک نامه از طرف دیوید مایلز منشی باشگاه به دستم رسید و در مورد اندازه بدنم از من پرسیده بودند، آنوقت بود که متوجه شدم چه خبر است!"

تونی در مورد صحنه گلش به لستر سیتی و خوشحالی پس از آن که طرح تندیسش است توضیح داد:

"اوه، من فقط یک ضربه محکم به توپ زدم و ممکن بود توپ به هر جایی برود اما آن روز از آن روزها بود، من می دانستم، همه ما می دانستیم که آن روز باید خاص باشد.

یک فصل عالی و یک بعد از ظهر عالی، و احساسی که بعد از گل داشتم، در قسمت North Banlk ورزشگاه خیلی خاص بود، نمی خواستم دیوانه بازی در بیاورم چون گل زده بودم، آن یک حرکت آرام بود و به یکباره به ذهنم رسید.

و من خیلی خوش شانسم، لحظه های به یاد ماندنی دیگری هم هست مثل چارلی جورج که در ومبلی دراز کشیده یا صحنه گلزنی مایکل توماس در آنفیلد که همیشه در ذهن هواداران خواهد ماند."

تونی آدامز دیروز موفق نشد تا در جشن باشگاه شرکت کند اما او روز بازی با کوئینز پارک رنجرز در ورزشگاه امارات خواهد بود و تندیس خود را از نزدیک خواهد دید، تونی در این مورد به شوخی گفت:

"امیدوارم تندیسم تا آن روز سالم باشد چون می دانید که هواداران تاتنهام سعی خواهند کرد در آن تندیس میخ فرو کنند، مگه نه؟ "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۲۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arseblog
بازدید: ۱,۰۰۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰