loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : اين يكی از بزرگترين چالش های من است
آرتتا : اين يكی از بزرگترين چالش های من است

آرتتا : اين يكی از بزرگترين چالش های من است



هافبك اسپانيايی توپچی ها تجربه كوتاهی را به همراه اورتون در سال 2005 در ليگ قهرمانان دارد و شانس حضور در ميان برترين های اروپا نقش پررنگی را در انتقال وی به آرسنال ايفا كرده است.

آرتتا نخستين بازی خود در اين رقابت ها با پيراهن آرسنال را در مقابل دورتموند تجربه كرد و حالا او بی صبرانه در انتظار ديدار فردا شب مقابل المپياكوس است.

" بازی كردن در ليگ قهرمانان يكی از بزرگترين چالش های من است. دشوار است كه بتوانيد چگونگی ليگ قهرمانان را توضيح دهيد ، جو اين رقابت ها متفاوت است و شما هر بازی مقابل بهترين تيم های اروپا بازی می كنيد. هر بازیكنی می خواهد ليگ قهرمانان را برنده شود و من نيز از اين قاعده مستثنی نيستم.

" همه م‍ی گويند كه جو ورزشگاه امارات در بازی های ليگ قهرمانان واقعا دلچسب است. اميدوارم كه آن در بازی روز چهار شنبه همان گونه باشد و ما بتوانيم عملكرد خوبی را برای ترغيب هواداران به حمايت از ما ارائه دهيم.

" ما فرصت خوبی در اختيار داريم تا از مرحله گروهی صعود كنيم و شانسی خوبی داريم تا بعد از كسب يك نتيجه خوب مقابل دورتموند ، فردا شب به پيروزی‌ برسيم. همه واقعا متمركز ، مصمم و جاه طلب هستند زيرا اين فرصت بزرگی برای ماست تا عملكرد خوبی در اروپا داشته باشيم.

آرتتا معتقد است كه فشار بازی كردن برای آرسنال بيش از اورتون است اما وی از اين مساله استقبال می كند.

" شما انتظار اين فشار را داريد. باشگاهی مثل آرسنال بايد در بالاترين جايگاه ليگ برتر و ليگ قهرمانان باشد. اگر اينگونه نباشد به اين معناست كه مردم به اندازه كافی خواسته ها و انتظارات بزرگی از شما ندارند.

" اين فشار چيزی است كه همه ما آن را می خواهيم. اميدوارم كه آن هميشه اينگونه بماند و ما بتوانيم به آن واكنش نشان دهيم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰