loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : ترکیب با فقدان بازیکنان کنار خواهد آمد
آرتتا : ترکیب با فقدان بازیکنان کنار خواهد آمد

آرتتا : ترکیب با فقدان بازیکنان کنار خواهد آمد


تئو ولکات به علت مصدومیت زانو ادامه ی فصل را از دست داد در حالی که ونگر اعلام داشت آرون رمزی هم مدت زمانی بیشتری را خانه نشین خواهد بود.

متئو فلامینی هم به علت کارت قرمز مستقیم در بازی برابر ساوتهمپتون محروم خواهد بود و آرتتا می گوید بازیکنان حالا باید برای پر کردن فقدان بازیکن در کنار یکدیگر باشند.

" ما گزینه های بسیاری داشتیم اما این مشکلی است که چند هفته ای گریبان ما را گرفته است. ما مصدومیت های بلند مدت هم داشتیم از جمله تئو که از دستش دادیم و چمبرلین که پس از مدت ها بازگشته است.

" روزیسکی هم چندین هفته به علت شکستگی بینی بیرون از ترکیب بود بنابراین ما در این لحظات بسیار کم تعداد هستیم اما امیدواریم که بازیکنانمان بازگردند.

"این اتفاق افتاده است و ما مجبوریم با آن کنار بیاییم. تقویم بازی ها بسیار شلوغ است و ما چندین بازی سخت را در مدت زمان کمی داریم ولی باید با آن سازگار شویم و بهترین عملکردمان را نشان دهیم."

کاپیتان دوم تیم از تسوای ۲-۲ در خانه ی ساوتهمپتون دو احساس متفاوت دارد.

"بازی بسیار سختی بود. تفاوت بسیاری بین نیمه ی نخست و نیمه ی دوم بازی وجود داشت ولی اعتبار ویژه ای به آنها می دهم. من فکر می کنم آنها بازیکنان بسیار خوبی برای پرس کردند داشتند و این کار را برای ما بسیار دشوار کرد.

" شما نباید نسبت به نیمه ی نخست بازی خوشحال باشید زیرا آنها بسیار ما را تحت فشار قرار دادند. پرس شدید و بازی روی زمین، این چیزی است که آنها در آن خوب هستند.

" اما من رفتار تیم در نیمه ی دوم را بسیار دوست داشتم زیرا ما از رختکن خارج شدیم و کاری متفاوت را انجام دادیم. ما بازی را به کناره ها بردیم و بسیار مشتاقتر شده بودیم. به همین دلیل بود که توانستیم گل ها را بسازیم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰