loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : ونگر را سرزنش نکنید
آرتتا : ونگر را سرزنش نکنید

آرتتا : ونگر را سرزنش نکنید


سرزنش

آرتتا به دیلی میروور گفت : " کسی که باید سرزنش شود خودمان هستیم ، نه سرمربی تیم. او همیشه درباره چیزهای مثبت با بازیکن ها صحبت می کند و من هیچ تردیدی ندارم که او عاشق آرسنال است. او واقعا و واقعا تلاش می کند تا ما موفق باشیم اما گاهی اوقات این تقصیر ما است که اشتباه می کنیم ، در گلزنی نا موفق هستیم یا به پیروزی نمی رسیم. این مساله ایست که کل باشگاه در آن دخیل هستند و هرکسی به اندازه خود در آن نقش دارد. "

آرتتا معتقد است بازیکن ها دچار افت روحیه شده اند بخصوص بعد از دیدار با میلان در سن سیرو در اوایل ماه جاری که با شکست توپچی ها همراه بود.

او گفت : " این یک فاجعه بود ، در میلان ما از هم پاشیدیم. این اتفاق بسیار نا امید کننده بود ، ما بعد از بازی با میلان با هم صحبت کردیم ، همه نا امید شده بودیم ، شما هم مثل ما با دیدن این نتیجه غیر منتظره ناراحت شدید. او می دانست که ما نمی توانیم این کار یا آن کار را انجام دهیم و اشتباهاتمان را متوقف سازیم. "

توپچی اسپانیایی معتقد است گرفتن یک نتیجه عالی در دربی روز یکشنبه می تواند به انها برای خروج از وضعیت فعلی و دو هفته مایوس کننده گذشته که شامل حذف از رقابت های اف ای کاپ نیز می شود ، کمک شایانی نماید.

جنگیدن

وی افزود : " ما می دانیم که دوباره باید دست به دست هم بدهیم و بجنگیم. تیم واقعا بعد از شکست در برابر میلان و ساندرلند دچار افت شده است. اما روحیه خوبی در این تیم حاکم است ، ما برای چیزهای دیگر خواهیم جنگید. ما یک بازی دشوار دربرابر تاتنهام خواهیم داشت و می دانیم این بازی برای هواداران چه معنایی دارد. این موقعیتی است که که ما می توانیم اعتماد به نفس از دست رفته تیممان را باز یابیم.

از دست دادن لیگ قهرمانان؟! ما حتی به آن فکر هم نمی کنیم. در حال حاضر تنها کاری که ما می خواهیم انجام بدهیم این است که بقیه بازیهایمان را ببریم و فصل را در بین چهار تیم بالای جدول به پایان برسانیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان حاضر باشیم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۷
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۹۳۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰