loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: نباید مرتکب اشتباهات کوچک شویم
آرتتا: نباید مرتکب اشتباهات کوچک شویم

آرتتا: نباید مرتکب اشتباهات کوچک شویم

پس از یک هفته سخت، حذف از جام حذفی و باخت در لیگ قهرمانان، آرسنال مقابل استون ویلا به پیروزی رسید.

آرتتا از شخصیتی که هم تیمی هایش برابر استون ویلا نشان دادند تحت تاثیر قرار گرفته است و امیدوار است تیم حالا برای حضور در بین چهار تیم شتاب بگیرد. 

"وقتی آنها گل مساوی را زدند، نمی توانستم آن را باور کنم. در نیمه دوم آنها حتی از مرکز زمین جلوتر نیامدند. اولین باری که این اتفاق افتاد، ضد حمله ی رو کرنر ما بود که به گل رسیدند.

"خیلی ناامید کننده بود اما ما به تلاش ادامه دادیم باورمان را حفظ کردیم و فکر می کنم در پایان بازی ما پاداشمان را گرفیم زیرا شایسته پیروزی در این مسابقه بودیم.

"نمی دانم آیا این ممکن است [مربوط به مشکلات] عصبی باشد؟ وقتی بازی به شکلی که شما می خواهید پیش نمی رود، مثل بازی با بلکبرن، اگر آمار را تحلیل کنید، کاملا شگفت انگیز است که ما برنده نشده ایم.

"ما راجع به آنچه اتفاق می افتد صحبت می کنیم ولی اگر شما به نتیجه و افرادی که در خانه خودشان بازی را دیده اند و حذف آرسنال در جام حذفی آن هم در خانه را تماشا کرده اند نگاه کنید، می بینید که این یک فاجعه است.

"اما اگر شما نحوه پیروزی آنها را تجزیه و تحلیل کنید، باخت ما باور نکردنی به نظر می رسد اما این اتفاق برای ما رخ می دهد. این جاییست که باید در آن پیشرفت کنیم.

"گاهی اوقات اشتباهاتی بر اثر یک عدم تمرکز کوچک رخ می دهند یا اگر یکی از هم تیمی ها اشتباه کرد نفر دوم هم نمی تواند مرتکب اشتباه شود. 

"اما به نظر می رسد این اتفاق دارد رخ می دهد. حریفان ما [در برابرمان] از کوچکترین جزئیات استفاده می کنند و باعث می شوند امتیازات زیادی از دست بدهیم.

"یکی از چیز های خوبی که اینجا وجود دارد این است که ما به همدیگر نگاه نمی کنیم و بگوییم: "ببین چه کار کردی!" اگر یک نفر اشتباه کند مثل این است که همه تیم اشتباه کرده اند. در طول بازی هر کسی ممکن است اشتباه کند و حق نداریم فقط یک بازیکن را به خاطر اشتباهش سرزنش کنیم.

"اگر این مسئله به خاطر ضعف در نگرش آن فرد باشد، بله، من اولین کسی هستم که او را تنبیه می کنم زیرا نمی توانیم این مسئله را بپذیریم اما اگر به خاطر ریسک کردن اشتباه کنید، آن طبیعی است و ممکن است[برای هر کسی] اتفاق بیفتد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰