loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال هفتگي – گفتگوي ويژه با چمبرلين
آرسنال هفتگي – گفتگوي ويژه با چمبرلين

آرسنال هفتگي – گفتگوي ويژه با چمبرلين

بازيكن تيم ملي انگليس از بدو ورودش در سال 2011 به آرسنال عمدتاً در جناحين بازي كرده است، اما فصل بعد از آن در بازي مقابل آث ميلان در ميانه ميدان عالي كار كرد.

 

آرسن ونگر مي تواند در دوره فشرده كريسمس از اوكسليد چمبرلين براي پر كردن مركز خط مياني تيمش استفاده كند و اين بازيكن 23 ساله در صورتي كه نياز به تغيير پسشتش باشد ، احساس راحتي مي كند.

 

او به پادكست هفتگي آرسنال گفت " تطبيق پذيري يك رشته فوق العاده براي پيشرفت يك بازيكن است."در دراز مدت احتمالاً بهتر مي توان خود را با يك پست تطبيق داد و تبديل به بخشي مي شود كه شما مي توانيد بخوبي در آن پست بازي كنيد.

 

" با اين حال ، شما به فيليپ لام نگاه كنيد كه يكي از بهرتين دفاع هاي راست جهان است ، اما او همچنين مي تواند به ميانه ميدان برود و بازي كند كه به همين دليل يكي از بهترين هافبك هاي دنياست.

 

" در طول دوران حرفه اي از شما خواسته مي شود كه در پستهاي مختلفي اينجا و آنجا بازي كنيد و بديهي است كه نيازهاي اول تيم اين است كه اگر نياز شود شما در پستهاي مختلفي بازي كنيد، از شما انتظار خواهد رفت كه اين كار را انجام دهيد.اين براي هربازيكني مهم است كه به اندازه كافي بتواند در پستهاي مختلف بازي كند.

 

" من خيلي خوش شانس هستم،زيرا از بازي در جناحين و همچنين ميانه ميدان لذت مي برم.من بيشتر براي بازي در جناحين به كار گرفته شده ام ، زيرا در جناحين بيشتر از ميانه بازي كرده ام.من در مركز ( نسبت به ساير پستها غير از جناحين ) بيشتر بازي كرده ام به همين دليل وقتي از من خواسته مي شود در اينجا بازي كنم من براي انجام آن بيشتر خوشحال مي شوم.

 

" بارها به دليل روش و سيستمي كه تيم استفاده مي كند ممكن است من بعنوان بال بازي كنم اما در 10 دقيقه پايان بازي كه بعنوان هافبك بازي مي كنم من احساس مي كنم در خانه آن را انجام مي دهم.

 

" گاهي اوقات بازي در ميانه آسان تر است ، زيرا توپ بيشتري به شما مي رسد اما وقتي شما از ميانه ميدان فاصله مي گيريد شما براي اين كه توپ به شما برسد به بازيكنان ديگر متكي مي شويد،اما وقتي شما در جناحين هستيد فرصت بيشتري براي حمله و اداره بازيكناني كه بخش بزرگي از بازي شما هستند، داريد.من از بازي در هردو پست خوشحالم."

 

چمبرلين

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۵
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰