loading
در حال بررسی درخواست شما
آرشاوين: اميدوارم فرصت های بيشتری به من داده شود
آرشاوين: اميدوارم فرصت های بيشتری به من داده شود

آرشاوين: اميدوارم فرصت های بيشتری به من داده شود



آرشاوين در بازی جام اتحاديه مقابل كاونتری موفق شد به انجام يك گل و سه پاس گل برای آرسنال شد. اين در حاليست كه تا قبل از آن در اين فصل تنها در ديدار مقابل ساندرلند و آن هم به عنوان يار تعويضی پا در ميدان گذاشت. وی در اين رابطه می گويد:

" انجام اولين بازيم در اين پست واقعا وضيعت سختی برای من بود. البته واقعا می خواهم بيشتر بازی كنم ولی هنوز تلاش خواهم كرد تا خود را در بهترين شرايط ممكن حفظ كنم و اميدوارم به زودی شانس های بيش تری برای بازی به من برسد. بسيار خوب بود كه مقابل كاونتری گلزنی كردم و از آن لذت بردم"

آمادگی بدنی هافبك 31 ساله آرسنال بسيار خوش بين كننده است چرا كه وی در تمرينات بهترين عملكرد جسمانی خود را از زمانی كه به آرسنال پيوسته به اجرا گذاشته است.

" به لحاظ جسمانی در بهترين وضعيت خود قرار دارم. در تابستان احساس بسيار خوبی از وضعيت جسمانی ام داشتم و آن درست بود. همه تمريناتم ، خصوصا تمرينات استقامتی را بهتر از هميشه انجام دادم. زمانی كه بازی می كنم به اينكه اين تمرينات تا چه اندازه مهم است پی خواهيم برد."

آرشاوين معتقد است كه اكنون آرسنال به لحاظ دفاعی بهتر كار می كند و همين مساله است كه باعث شروع خوب آنها در اين فصل شده است.

"از نظر من تفاوت اين فصل با فصل گذشته اين است كه تيمی تر كار می كنيم. به اعتقاد من در زمين به لحاظ دفاعی به يكديگر كمك بيشتری می كنيم كه فصل گذشته تا اين اندازه اين كار را انجام نمی داديم. من آمار دقيق در اين رابطه را نديده ام اما فكر می كنم كه متراكم تر از قبل بازی می كنيم.

" هدف من اين است كه بخشی از آن باشم ، فوتبال بازی كنم و بر روی آرسنال تمركز كنم. فكر می كنم اگر فرصتی به من داده شود به خوبی كار می كنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰