loading
در حال بررسی درخواست شما
آلمونیا : ونگر به بازیکنان احترام میگذارد
آلمونیا : ونگر به بازیکنان احترام میگذارد

آلمونیا : ونگر به بازیکنان احترام میگذارد




گلر 35 ساله اسپانیایی بین سال های 2004 تا 2012 ، 170 بار برای آرسنال به میدان رفته است. هرچند که در آخرین فصل حضورش حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداد و در آخر تیم را ترک نمود.

اما او با وجود داشتن تجربه دو دوره متفاوت خوب و بد در آرسنال مدعی است که آرسن ونگر هرگز احترام و اعتباری را که برای بازیکنانش قائل است زیر پا نمی گذارد.

دروازه بان کنونی واتفورد گفت : " همه به او احترام می گذارند و همیشه به او اعتماد دارند.

" در تمام سال های حضورم در آرسنال هرگز ندیدم که بازیکنی در برابر او طغیان و سرکشی کند و در یک باشگاه بزرگ این مساله کمی عجیب و غریب است. او مانند یک پدر برای بازیکنان است و همه بیشترین احترام را برایش قائلند."

بخشی از جو منفی اخیر در پیرامون ونگر و کارش در آرسنال به دلیل فروش بازیکنان بزرگ است و در همین راستا خروج کاپیتان سابق این تیم رابین ونپرسی. اما آلمونیا باور دارد ونپرسی در مورد خروجش از آرسنال کاملا حق داشته است.

او گفت : " فکر می کنم رابین دید که آرسنال بازیکنانی را که برای حضور در رقابت احتیاج است به خدمت نمی گیرد. من او را به خوبی می شناسم. او همیشه می خواست که برنده باشد. او برای مدت زمان زیادی در آرسنال بود و چیزی برنده نشد و این یکی دیگر از عوامل اصلی خروجش بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۸
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : metro
بازدید: ۳,۴۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰