loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس مطبوعاتی ونگر
ادامه کنفرانس مطبوعاتی ونگر

ادامه کنفرانس مطبوعاتی ونگر


در مورد نشانه مخصوص بزرگداشت درگذشتگان دو جنگ جهانی...
به نظر من این مسائل در جامعه و به خصوص انگلستان مهم هستند. یکی از چیزهایی که در انگلیس دوست دارم ترکیب خوب احترام به فرهنگ در کنار نوآوری است. معتقدم همه برای درگذشتگان دو جنگ جهانی احترام قائل و هستند و اینکه یک روز یادبود برای آنها داشته باشیم خوب است چون جامعه ای که به گذشتگان اهمیتی ندهد سرنوشت خوبی نخواهد داشت، این مساله به خوبی در انگلستان اجرا شده است.

در مورد بازیهای دوستانه ملی در ماه نوامبر...
نمی دانم انجام بازیهای دوستانه در ماه نوامبر چگونه می تواند به آمادگی تیمها برای بازیهایی که در ماه فبریه برگزار می شود کمک کند، اساساً پشت این بازیها سیاست وجود دارد چون می بینید که تیمها در آن دوره زمانی مسافرتهایی انجام می دهند و با خودتان فکر می کنید که این بازیها بیشتر از اینکه به منظور آمادگی بیشتر تیمها برای بازی رسمی بعدی باشد به معاملات تجاری با سازمانهای بزرگ مربوط می شود.

در کنار این معتقدم بازیهای دوستانه به بعضی از فدراسیون ها کمک می کند که با بازی کردن مقابل تیمهای بزرگ درآمد زایی کنند، اگر این پولها در کشورها برای پیشرفت فوتبال استفاده شود خیلی خوب است. مشکل در این است که در فوتبال مدرن خیلی منفعت باشگاه ها را در نظر نمی گیرد، به عنوان مثال ما روز شنبه ساعت 12.45 باید مقابل تاتنهام بازی کنیم، در حالی که سانتی کازورلا باید چهارشنبه شب در کشور پاناما بازی کند، شما نمی توانید بگویید منافع باشگاه ها و تیمهای ملی با هم تفاوتی ندارد و مشکل ساز نخواهد بود.

قوانین همانند که هستند، چیزی که درکش دشوار است این است که چرا این بازیها مثل بازیهای رسمی سه شنبه شب برگزار نمی شود، اگر تیمها سه شنبه شب بازی کنند برای ما بهتر است چون این یک بازی دوستانه است، اگر بازیکنی هم روز یکشنبه بازی کرده باشد می توانید از او برای مدت کوتاهی در زمین استفاده کنید، این یک بازی رسمی نیست پس درک این مساله که چرا بازیها سه شنبه شب برگزار نمی شود دشوار است.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰