loading
در حال بررسی درخواست شما
از نگه داشتن مانونه خوشحالم
از نگه داشتن مانونه خوشحالم

از نگه داشتن مانونه خوشحالم



دروازبان سوم این فصل توپچی ها پس از مصدومیت ژسنی و فابیانسکی توانست در بازی های ابتدای فصل آرسنال درون دروازه این تیم قرار بگیرد نمایش خوبی از خود به جای بگذارد . 
نمایش خوب وی تا جایی بود که برخی معتقد بودند وی می تواند جلو تر از ژسنی جوان درون دروازه آرسنال قرار گیرد و حالا با تشدید مصدومیت ژسنی وی می تواند برای چندین بازی دیگر درون دروازه آرسنال قرار گیرد و توانایی های خود را نشان دهد . 
جوان ایتالیایی آرسنال که فصل گذشته به شککلی قرضی در تیم هال سیتی بازی می کرد امکان داشت در ابتدای فصل از تیم آرسنال جدا شود اما با تصمیم ونگر وی در تیم باقی ماند و حالا آرسن ونگر از اینکه وی را در تیم نگه داشته خوشنود است . 
ونگر تایید می کند در صورتی که خریداری برای مانونه پیدا می شد وی قصد فروشش را داشت اما حالا در آستانه بازی با چلسی وی تا کنون تنها دو بار دروازه اش باز شده اسن . 

" وقتی وی را به هال سیتی فرستادم تمام بازی هایش را در هال سیتی نگاه می کردم و تمام گزارشات را دریافت می کردم که همگی مثبت بودند. 
از اینکه باشگاهی برای وی اقدام نکرد کمی متعجب شدم چرا که من به وی اجازه خروج داده بودم . 
او همیشه به خود باور داشت و آماده بود تا به من نشان دهد می تواند اما او واقعا فرصت کاملی برای بازی نداشت . 
شما هیچ گاه نمی توانید او را بیرون بدانید . هیچ گاه نمی توان به بازیکنی گفت " هرگز شما شانسی ندارید " . این بستگی به عملکرد بازیکن دارد . ما در شغلی هستیم که این مسائل مشخص شده نیست .
ژسنی صاحب پیراهن شماره یک است و این بستگی به تلاش دیگران برای برنده شدن آن دارد . او این را نباخته است اما اینجا رقابت وجود دارد . 
آن ها نیازمند رقابت هستند اما در عین حال باید اعتماد به نفس نیز داشته باشند . این یک پست خاص است . اگر در هر زمان چالش داشته باشد و اگر در هر زمان عوض شوید شما نمی توانید خوب باشید . 
آیا شما یک دروازبان در جهان می شناسید که اشتباه نکرده باشد ؟ چنین گلری وجود ندارد . بعضی مواقع وقتی آن ها شماره یک می شوند احساس می کنند اگر اشتباهی کنند به سرعت بیرون گذاشته نمی شوند . 
اگر جان لوئیجی بوفون اشتباهی مرتکب شود او می داند که برای یوونتوس باز هم بازی خواهد کرد و همینطور اگر جو هارت دچار اشتباه شود می داند بازی بعدی منچستر سیتی درون دروازه است . 
این مسئله مهمی است . اما اگر در یک دوره زمانی استاندارد هایی را از دست بدهند و فرد دیگری باشد این مسئله متفات می شود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Mail
بازدید: ۱,۳۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰