loading
در حال بررسی درخواست شما
اسميت و انتقاد از سياست های باشگاه
اسميت و انتقاد از سياست های باشگاه

اسميت و انتقاد از سياست های باشگاه



آرسنال در نقل و انتقالات تابستان پيشنهادی را برای به خدمت گيری گری كيهيل ارائه كرد كه توسط بولتون رد شد. در نهايت ميان دو باشگاه بر سر اين انتقال توافق حاصل نشد تا توپچی ها در روزهای پايانی نقل و انتقالات پر مرتساكر ملی پوش با سابقه ژرمن ها را به خدمت بگيرند.

با پيوستن كيهيل به چلسی ، آلن اسميت معتقد است كه باشگاه می توانست با كمی بيش تر خرج كردن اين مدافع آينده دار انگليسی را از آن خود كند.

" در رابطه با كيهيل ، دقيقا نمی دانيم كه چه اتفاقاتی رخ داد اما می دانيم كه آرسنال پيشنهادی را برای جذب وی ارائه كرد كه توسط بولتون رد شد. اما چرا پيشنهاد خود را كمی افزايش نداديد؟ چرا مبلغ درخواستی بولتون را پرداخت نكرديد تا اين بازيكن را جذب كنيد؟

" حالا او به چلسی رفته است و خريد خوبی برای آنهاست. اما او می توانست خريد خوبی برای آرسنال باشد ، از نظر من بهتر از پر مرتساكر.

" كيهيل به خوبی اين ليگ را می شناسد. او بازيكنی انگليسی است كه در سالهای آتی می تواند برای تيم ملی بازی كند.

" گاهی اوقات ونگر فكر می كند باشگاه ها مبلغ بيش از اندازه ای‌ را طلب می‌كنند و به همين دليل از خريد بازيكن صرف نظر می كند. تقريبا مثل اين می ماند كه او می خواهد از جيب خود خرج كند و در اينكه چگونه اين پول را خرج كند محتاط است.

" البته بايد دستمزد بازيكن را هم پرداخت كرد و آرسنال به يك بازيكن هفته ای صد و پنجاه هزار پوند پرداخت نمی كند اما كيهيل چنين مبالغی را نمی خواست و من فكر می كنم آنها می‌توانستند او را به خدمت بگيرند."

اما اسميت 49 ساله به سوالی در رابطه با جذب ديرهنگام بازيكنانی نظير آرتتا ، بنايون و مرتساكر نيز اينگونه پاسخ داد.

" واضح بود كه بعد از جدايی فابرگاس و نصری همه منتظر بودند كه مربی جانشينان مناسبی را به خدمت بگيرد كه كيفيت را به تيم تزريق كنند اما نه اينكه اين كار را در آخرين دقيقه نقل و انتقالات انجام دهد.

" به نظر می رسيد كه آن خريد ها بيشتر به دليل ترس و نگرانی انجام شدند. آرتتا بازيكنی 29 ساله است كه در مصدوميت ركورددار است ، مساله ای كه ونگر به آن توجه می كند. بنايون يك بازيكن 31 ساله است كه تفاوت بزرگی را در تركيب اصلی تيم رقم نخواهد زد. مرتساكر 80 بازی ملی دارد اما در عمل بازيكنی كه 80 بازی ملی داشته باشه به نظر نمی رسد.

" از او بخواهيد بدود ، او بسيار كند به نظر می رسد كه آن نگران كننده است. او شخصيت و جنگندگی خوبی دارد اما اين هميشه كافی نيست.

" مسلما قرار گرفتن در جمع چهار تيم برتر در اين فصل ، بزرگترين دستاورد ونگر در آرسنال خواهد بود. آنها بازيكنان مصدومی را دارند كه بازگشتشان تفاوت بزرگی را ايجاد خواهد كرد اما اگر كماكان اينگونه دفاع كنند ، راه به جایی نخواهند برد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talksport
بازدید: ۸۶۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰