loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقالم به آرسنال را تمام شده می دانستم
انتقالم به آرسنال را تمام شده می دانستم

انتقالم به آرسنال را تمام شده می دانستم

 

توپچی ها در آخرین روز های پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته برای جذب قرضی دمبا با اقدام کردند اما خوزه مورینیو سرمربی چلسی در آخرین دقایق مانع این انتقال شد.

با این حال با در طول فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی چلسی پیدا نکرد و در این تابستان استمفورد بریج را به مقصد بشیکتاش ترک کرد.

و حالا او که به همراه تیم جدیدش فردا شب در دیدار رفت از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان در ترکیه میزبان آرسنال خواهد بود درمورد عدم انتقالش به این تیم می گوید:

" همواره گفته ام که انتقالم به آرسنال نزدیک بود. فکر می کردم که معامله انجام شده و من فقط باید بروم و تست پزشکی را انجام دهم اما ماجرا طور دیگری پیش رفت.

" خوزه خودش دلیل انجام نشدن این انتقال را گفته است. او روراست بود، او فقط نمی خواست به آن ها مهاجمی بدهد که بتواند گلزنی کند، به خصوص با ورود اوزیل.

" اکنون من در چنین مسابقه مهمی مقابل آرسنال بازی می کنم، دیوانه وار است اما از هر اتفاقی که افتاده اصلاً افسوس نمی خورم."


با قبول دارد که آرسنال مانع بزرگی برای آن ها خواهد بود اما معتقد است بشیکتاش می تواند از برد 0-6 فصل گذشته چلسی مقابل آرسنال درس بگیرد.

" تیم ما بسیار جوان است و هنوز در حال یادگیری است. بازی بسیار دشواری مقابل آرسنال داریم اما می خواهیم به مرحله نهایی لیگ قهرمانان برسیم و شش بازی در دور گروهی انجام دهیم.

" سطح مهاجمان چلسی کمی متفاوت است اما ما بازیکنان جوان زیادی داریم که با توپ بسیار سریع و راحت هستند.

" شاید بتوانیم از بازی آرسنال در خانه چلسی درس بگیریم و به همان روش به آن ها ضربه بزنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۲۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : EXPRESS
بازدید: ۱,۳۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰