loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل : لیگ جزیره قدرتمندترین لیگ دنیاست
اوزیل : لیگ جزیره قدرتمندترین لیگ دنیاست

اوزیل : لیگ جزیره قدرتمندترین لیگ دنیاست



اوزیل سه شنبه اذعان کرد که حضور گرث بیل او را متقاعد کرده که درست ترین زمان برای خروج از مادرید است و پافشاری می کند که او به 'درست ترین باشگاه' پیوسته است.

وی در مصاحبه ی اختصاصی با اسکای آلمانی گفت :" من اطمینان دارم که تیممان می تواند به هدف هایش دست یابد.ما مجموعه ای بسیار جوان و ترکیبی که می خواهد پیشرفت کند را در اختیار داریم.

"من احساس مثبتی دارم و میخواهم بگویم 'بزنید بریم توپچی ها' .

"لیگ جزیره قدرتمندترین لیگ فوتبال در دنیاست و این چالشی برای من است چون که من می خواهم خودم را بهبود ببخشم و بهترین باشگاه را برای پیشرفت انتخاب کرده ام زیرا باشگاه من را حمایت می کند و همچنین حمایت بهترین بازیکنان را در کنار خودم می بینم.

"من تنها می خواهم بگویم که نمی توانم برای بازی در آرسنال و مشاهده ی هواداران احساساتی در انگلستان منتظر بمانم.آنها نسبت به فوتبال دیوانه هستند! و من منتظر حضور در این لیگ هستم."

اوزیل اعتقاد دارد که زیر نظر آرسن ونگر می تواند به سطح بالای فوتبال انگلستان برسد پس از اینکه صحبت های فراوانی پشت تلفن با رئیس داشت.

اوزیل به وبسایت سازمان لیگ آلمان گفت :" یکشنبه من اطمینان داشتم که در مادرید می مانم.

"اما پس از مدتی متوجه شدم که سرمربی یا روسای باشگاه به من اعتقاد ندارند.من بازیکنی هستم که به شدت به اعتماد و اعتقاد نیازمندم و تصمیم گرفتم به آرسنال ملحق شوم.

"من واقعا منتظر بازی کردن هستم زیرا سرمربی به من اعتقاد زیادی دارد.من مدت زمان زیادی را تلفنی با او صحبت کردم او نقشه هایش را برای من توضیح داد و گفت که به من اعتقاد دارد.این دقیقا چیزی است که یک بازیکن فوتبال به آن محتاج است."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۳
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : skysports.com
بازدید: ۱,۷۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰