loading
در حال بررسی درخواست شما
اکنون بسیار آرام تر شده ایم
اکنون بسیار آرام تر شده ایم

اکنون بسیار آرام تر شده ایم

به نظر میرسید توپچی ها پیروزی راحتی مقابل استون ویلا دوشنبه شب داشته باشند قبل از اینکه کریستین بنتکه بتواند گلزنی کند.

کار در لحظات آخر بازی بسیار پر استرس دنبال میشد اما دفاع مستحکم تیم آرسنال باعث شد آنها دوباره به صدر جدول بازگردند و این باعث خوشحتالی جک ویلشر شده است.

جکی میگوید:"زمانی که من در چند سال گذشته بازی میکردم و ما در وضعیتی این چنینی قرار داشتیم شما میتوانستید احساس کنید تیم مضطرب است،اما شما اکنون میتوانید ببینید ما با این موضوع مقابله میکنیم.

"به عقب برمیگردیم،بازیکن صاحب توپ را احاطه میکنیم و مدافعانمان در نبردهای هوایی موفق هستند و ما نیز توپهای دوم را از آن خود میکنیم.

"هنگامی که توپ را در زمین خود میگیریم آرام هستیم،میدانیم اگر توپ را به حریف بدهیم نمیتوانیم گلزنی کنیم.به خوبی با این موضوع مقابله میکنیم و باید به روند کنونی ادامه دهیم.

"پیروزی بسیار دلچسبی بود به خصوص بعد از اینکه هر شش تیم بالای جدول بازی خود را در این هفته برده بودند.شخصیت بزرگ خودمان را نشان دادیم،مخصوصا در انتهای بازی که استون ویلا جلو کشیده بود.

"آنها بنتکه و آگبونلاهور را در خط حمله داشتند،که برای هر مدافعی تهدید به حساب می آیند،و هر دو مدافع میانی ما شایسته دادن اعتبار هستند.آنها با بنتکه مقابله کردند و به خوبی در مقابل فرارهای آگبونلاهور ایستادگی کردند،به همین خاطر روز خوبی داشتیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰