loading
در حال بررسی درخواست شما
این دربی , بازی فصل است !
این دربی , بازی فصل است !

این دربی , بازی فصل است !



آخرین دیدار این دو تیم شمال لندنی با پیروزی دراماتیک 5 بر 2 توپچی ها همراه بود و سانیا با یاد آوری این بازی اطمینان دارد این اعتماد به نفس می تواند باعث موفقیت در بازی پیش روی توپچی ها شود . 
دو تیم دشمن شمال لندنی در حالی به مصاف یکدیگر می روند که آرسنال در هفته های اخیر نتایج مطلوبی کسب نکرده و این نتایج ضعیف باعث شده از صدر جدول فاصله زیادی کسب کند و شاید دربی شمال لندن بتواند بار دیگر باعث استارت نتایج خوب تیم آرسنال شود .
سانیا در آستانه این دیدار در مصاحبه به سایت رسمی باشگاه گفت :

" این بازی فصل ماست چرا که این یک دربی است . احساس می کنم به سمت یک فضای سنگین می رویم و همه با نگاهی به جلو به سمت این بازی می روند . 
این دیدار بزرگی است . شما می توانید در اطراق استادیوم فشار وارده را حس کنید . درون زمین می توانید این فشار را احساس کنید و نباید این بازی را واگذار کنیم . 
بازی فصل گذشته ما مانند یک جهنم بود . ما پس از 25 دقیقه دو بر صفر عقب افتادیم و من شروع به فکر کردن کردم  'نه این غیر ممکن است' . نمی توانیم این بازی را شکست بخوریم و البته فضای ورزشگاه نیز آرام شده بود . می توانستیم احساس کنیم همگی افسرده شده بودند . 
اما هواداران به تشویق ادامه دادند . این کمک بسیازی برایمان بود . وقتی اولین گل را به ثمر رساندیم استادیوم رویایی شده بود و همگی حتی بیشتر پشت ما بودند .  ناگهان گل دوم زده شد و این مثل یک فیلم شده بود . "

سانیا در این بازی از  گلزنان تیم بود . وی در اینباره گفت :

" بهترین راه برای گلزنی هجوم با تعداد نفرات زیاد درون محوطه جریمه است . وقتی دیدم توپ به سمت چپ در حال حرکت است شروع به فکر کردن کردم که خوب باید خطرسازش کنم و توپ به سمت من آمد و توانستم گلزنی کنم . این رویایی بود 
تنها مشکل این بود که من فرصتی برای لذت بردن و شادی گل نداشتم . ما باخته بودیم و من فقط می خواستم برگردم . 
وقتی شما دو گل عقب باشید و در 60 دقیقه 5 گل بزنید می توانید به اینکه چقدر خوب هستید فکر کنید و اینکه چقدر می توانید در فضای مثبتی قرار بگیرید . 
تاتنهام از این موضوع درس گرفته و ما نیز از این موضوع درس هایی گرفته ایم . ما می خواهیم کنترل را به دست بگیریم و بهترین راه برای انجام آن این است که از اولین دقیقه متمرکز بمانیم . 
این فصل ما را عوض کرد چرا که اعتماد به نفس بسیار بیشتری گرفتیم . از آن زمان ما توانستیم روند بازگشت به بازی ها و پیروزی هایمان را داشته باشیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰